Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: TURTE UMPLUTE CU BRANZA SI CEAPA TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

luni, 28 septembrie 2015

TURTE UMPLUTE CU BRANZA SI CEAPA

INGREDIENTE ALUAT
4 oua
150 ml.ulei
500 ml.lapte
2 lingurite sare
1 lingura zahar
1 kg.faina
3 lingurite drojdie uscata

Se cerne faina de doua-trei ori pentru a fi cat mai aerata.Se framanta un aluat potrivit de tare si bun de intins.Se lasa la crescut.
INGREDIENTE UMPLUTURA
600 g.cas framantat cu sare dupa gust
1 ou
80g.ceapa verde
piper

Se amesteca toate la un loc
Se ia o bucatica de aluat si se intinde intr-o foaie subtire.Se intinde compozitia si se formeaza o branzoaica,apoi se intinde iarasi cu grija sa nu se rupa.Se inteapa din loc in loc cu o scobitoare ca sa nu se umfle si se coace intr-o tigaie de teflon neunsa.
Pofta buna!

13 comentarii:

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Mihaela!
Arată super turtele tale,le voi încerca și eu,
că deja mi-e poftă!
Îți doresc o săptămână minunată!
Pup și mulțumesc de vizită!

maria mihalache spunea...

Inghit in sec!Ca bune mai trebuie sa fie!

Gabriela spunea...

Îmi place că le-ai copt în tigaie de teflon. Tare bune trebuie să fie! E musai să le încerc și eu!

Liana10 spunea...

Tare-mi plac!! Așa le făceau și bunicile mele, dar coapte pe vatră :-)

Lubita Iancu spunea...

Mmmm ce pofta mi-ai facut,cred ca sunt delicioase!!

Simona spunea...

Asa ceva nu se refuza niciodata!!! Ptr mine (ca suntem doua), portie dubla te rog :)
Pupici

Marius Barbu spunea...

Buna combinatia! Ma inspira si ma face sa ma intreb daca nu ar merge ceva asemanator care sa contina si spanac. Spanacul e o provocare pentru mine in ultima vreme, sunt curios sa vad daca reusesc sa fac ceva comestibil si apreciat in acelasi timp de ai mei, dar si riscul sa ratez e mare... Totusi, simt ca poate iesi ceva bun dintr-o umplutura cu branza, sapanac, ou si poate un pic de ceapa.
Iti doresc toate cele bune!

In bucatarie la Sidy spunea...

Doamne cum arata si cat sunt de gustoase !
Cre ca as fi pus si oleaca de marar...tre'incercate !
Duminica senina sa ai !

Dani P. spunea...

Ma intreb cat ar arata cantarul daca as incerca toate bunatatile ce le pregatesti :) As manca umplutura si fara aluat :) Toate cele bune, Mihaela !

DiaMar bucataria galbena spunea...

Va multumesc mult pentru vizita.
O zi buna sa aveti

Adina spunea...

Imi plac la nebunie !
Te pup !
Voi face si eu !

Agenda di Nico spunea...

O bunatate!
Toate cele bune..pa!

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

TuneList - Make your site Live