Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: PERISOARE CU SMANTANA TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

luni, 22 octombrie 2012

PERISOARE CU SMANTANA

INGREDIENTE
perisoare din carne de vita
400 ml.lapte
1 ceapa mica
2 linguri faina
150 ml.smantana
sare dupa gust
Faina se dilueaza cu putin lapte.Laptele se pune la fiert impreuna cu ceapa taiata in patru si putina sare.Cand da in clocot se adauga perisoarele si se lasa la fiert la foc mic 15 minute.Se scot perisoarele din oala,iar sosul se strecoara pentru a indeparta ceapa.Se toarna sosul intr-o oala curata,se adauga smantana,faina si perisoarele si se amesteca la foc mic pana se ingroasa.
Pofta buna!


38 de comentarii:

pansy spunea...

Io am venit din timp sa prind un castronas intreg!

mandala spunea...

Vin la masa la pranz, o saptamana frumoasa!

Kyra spunea...

Like! Like! Like!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună draga mea,Mihaela!
Arată super perișoarele tale cu smântână,mi-ai dat
o idee bună să le încerc și eu!
Îți doresc o săptămână cât mai frumoasă!
Cu multă dragoste te îmbrățișez!
Pupicei mulțiii

Unknown spunea...

Ce mancarica gustoasa!!

Cristina spunea...

Mancarica aceasta ne place foarte mult!

Adina spunea...

Nu am mancat niciodata acest fel de mancare si cred ca este super!;)
Bravo,madame!
O saptamana reusita!

mirela spunea...

O bunatate!!!!yamii!!pup!!

Simona spunea...

N-am mancat niciodata, dar cred ca-i bun!

Buburuza Bubu spunea...

Faina idee si cu siguranta delicioasa! Hugs

Ştefania spunea...

Buna, Mihaela draga!
Exceptionala prezentarea ta! Perisoarele cu smantana arata nemaipomenit de bine! Sunt atat de apetisante si am convingerea ca sunt foarte gustoase si cu siguranta voi incerca si eu reteta ta, in zilele urmatoare. Iti multumesc mult pentru ea.
Hmmm... ce pofta mi-ai facut!
Te pup si te imbratisez cu mult drag.
O seara minunata si-o saptamana excelenta iti doresc, draga mea Mihaela! cu mult drag! :)

Haplea spunea...

Foarte bune trebuie sa fie!!!

sara & Miki spunea...

Apetisante si bune perisoarele. Pup!

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Ce bine arata! Cred ca au fost delicioase!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Pansy. Bine ai venit!Te pup!


Mandala. Te astept cu drag!Numai bine!


Kyra. Multumesc mult.Pup!


Elena. Buna,draga mea prietena!
Ma bucur mult ca vrei sa le incerci si tu.
Pupici multi si calde imbratisari!
O seara buna!


Paula Gafitescu. Multumesc mult.Pup!


Cristina. Si la noi este la mare cautare.Pup!


Adina. Merita incercata,este foarte gustoasa.Multumesc mult!
Pupici!


Mirela. Asa este.Pupici!


Simona. Este foarte buna,asa spune Diana,si stii cat de mofturoasa este ea!Pupici!


Buburuza Bubu. Este foarte gustoasa.Pup!


Stefania. Buna,draga mea!
Multumesc mult.
Imi pare foarte bine ca-ti sunt pe plac,si vrei sa le incerci.
Cu mare placere impart cu voi retetele.
Te pup cu drag!
O seara buna iti doresc!


Haplea. Asa este.Numai bine!


Sara&Miki. Multumesc mult.Pupici!


Top Cuisine avec Lavi. Grozav de bune.Te pup!


Cristina s World. Multumesc mult pentru invitatie.O seara buna!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

truedelights spunea...

Sper ca mai ai si pentru intarziati :) Tare bine mai arata!

Biochimist la cratita spunea...

Vai de mine, perisoarele astea arata mega-delicios! Vreau si euuu :D
Pupici

Ramona Alina spunea...

Deja imi plouã în gurã!!! ce bun!!!

Roswitha spunea...

Nu am gustat aceasta varianta, sint insa convinsa ca sint delicioase. Multumesc pentru reteta!

Paradis spunea...

Vin si eu la perisoare ca arata tare bine !like ❤pup

Daniela spunea...

Foarte bune perisoarele tale !

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

Ce bine arata! Vreau si eu o portie!

Gabriela spunea...

Un fel de sos alb cu smantana si perisoare. Foarte bun!

Tudor Elena Cristina.... spunea...

Interesanta combinatie...parca as gusta si eu!!!..Pupici si zile frumoase.

simplu si bun spunea...

O combinatie foarte interesanta si buna in acelasi timp!

Licuta Marin spunea...

Mmm, tare apetisante perisoarele!!!Yummy!Pup!

Gusulita spunea...

minunata mancarica ! mi-ai si dat o idee, eu fac de obicei marinate, am sa incerc si reteta ta. te pup

Danutza spunea...

Mmm, tare pofta am! Servesc si eu cateva :)

Pupici!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Truedelights. Multumesc mult.Te pup!


Alina Vicu. Sunt si foarte gustoase.Pup!


Ramona Alina. Ma bucur ca sunt pe gustul tau.Pup!


Roswitha. Merita incercate,sunt foarte gustoase.Pupici!


Paradis. Vino,te astept!Pup!


Daniela. Multumesc mult.Te pup!


Irina. Imi pare bine ca sunt pe placul tau.Pup!


Gabriela. Cam asa ceva!Pup!


Tudor Elena Cristina. Sunt gustoase,merita incercate.Pupici multi!


Simplu si bun. Asa este.Numai bine!


Licuta Marin. Multumesc mult.Te pup!


Dana. Ma bucur sa aud acest lucru.Pup!


Danutza. Serveste,draga mea!Pupici!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

Dani P. spunea...

Apetisante si hranitoare. Ah, daca-as putea gusta macar o perisoara ...

Marius Barbu spunea...

Imi plac perisoarele tale cu smantana! Carnea de vita este preferata mea dintre carnea de pui, de porc si de vita. O seara buna!

Oana D. spunea...

Zau ca mi se face pofta! Mie imi plac si un pic trase in tigaia cu ulei inainte de a le fierbe in sos... O seara frumoasa, pupici!

Rita Oarga spunea...

Mor de pofta! N-am facut niciodata ciorba de perisoare. Nu pot sa-mi explic de ce. Poate pentru ca nici mama nu facea. O sa incerc neaparat reteta ta. Weekend frumos!

Maya spunea...

Misto de tot reteta! Merci! Pupici!

Laura Nechita spunea...

Cat de bine arata! este demential sosul! grozava alegere!

Adela Zilahi spunea...

Numai bunatati gasesc pe la tine, deci ma servesc si eu, desi am venit tarziu! Pupici fetelor!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Dani. Ma bucur ca sunt si pe gustul tau.Numai bine!


Marius Barbu. Multumesc mult.Si alor mei le place.
Toate cele bune!


Oana D. Sunt bune,dar eu pentru Diana fac rar prajite.Pupici!


Rita Oraga. Ma bucur ca vrei sa le incerci.Te pup!


Maya. Multumesc mult.Pup!


Laura Nechita. Daaa,sosul este super.Pup!


Adela Zilahi. Multumesc mult.Serveste-te,draga mea!Pupici multi!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

Giorgia Cooking spunea...

O sa o fac si eu curand! Niciodata nu am incercat cu smantana!

TuneList - Make your site Live