Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: INGHETATA CU CIOCOLATA TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 24 mai 2014

INGHETATA CU CIOCOLATA

INGREDIENTE
600 ml.frisca 30%grasime
200 g.ciocolata mentolata
100 g.ciocolata amaruie
80 g.zahar pudra
3 albusuri
Ciocolata se topeste la bain-marie.Frisca se mixeaza spuma.Albusurile se mixeaza cu zaharul pana devin bezea.Se adauga ciocolata si se omogenizeaza.La final se incorporeaza frisca.Se toarna in forme si se da la congelator.Este o inghetata cremoasa.
Pofta buna!

14 comentarii:

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună draga mea Mihaela!
Arată super florile tale de înghețată!
Deja mi-ai făcut poftă!
O seară și o dsuminică plăcută
îți doresc!
Te pup și îmbrățișez cu drag!

Timea spunea...

Minunata inghetata ai facut!

Gabriela spunea...

Ce bună trebuie să fie! Îmi place ciocolata cu mentă.

Manases Andrea spunea...

Dat fiind faptul ca este cu ciocolata mentolata sigur mi-ar placea. After Eight este favorita mea!

Rocsy Ciobanu spunea...

Inghetata de ciocolata este preferata mea. Asa ca vreau!

Charlotte sometimes... spunea...

Cu siguranta o voi incerca si eu!!
Am o pofta de inghetata...yammmyy!!
Week-end placut!

Liana10 spunea...

Ah, nu pot refuza o portie!!

Adina spunea...

Este o bunatate !:)

Cristina spunea...

O floricica sa imi pastrezi si mie!

Danutza spunea...

Daaa,inghetata vreau si eu... mai ales de cioco :D

Pup :*

Oana D. spunea...

Mihaela, chit ca-i frig afara, asa as manca o floare din inghetata ta... :p

DiaMar bucataria galbena spunea...

VA MULTUMESC PENTRU CA-MI SUNTETI ALATURI DE FIECARE DATA!

VA IMBRATISEZ SI VA MAI ASTEPT!

Marius Barbu spunea...

Nu am intrat de ceva timp pe blog si am pierdut momentul aparitiei aceastei inghetate cu ciocolata mentolata. Deserturile cu ciocolata sunt intotdeauna favoritele mele.

Iti doresc multa sanatate.

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

TuneList - Make your site Live