Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: FASOLE CU CIOLAN AFUMAT TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

joi, 6 iunie 2013

FASOLE CU CIOLAN AFUMAT


INGREDIENTE
800 g.fasole
1 ciolan afumat dezosat
2 cepe
12 catei de usturoi
1 lingura amidon
2 foi de dafin
1/2 lingurita cimbru
1 lingurita boia dulce
2 linguri ulei
1 ardei gras rosu
3 linguri bulion
200 ml.suc de rosii
1/2 legatura marar
1/2 legatura patrunjel
sare dupa gust
Fasolea se fierbe de doua ori cate 10 minute,apoi se scurge.Se pune iarasi la fiert in apa clocotita impreuna cu bucatile de carne.Se lasa la fiert pana cand fasolea este fiarta pe jumatate.Se scot bucatile de ciolan din oala.Ceapa se taie marunt si se inabusa cu uleiul si sucul de rosii 10-15 minute.Se aduga ardeiul taiat cubulele mici,usturoiul pisat,bulionul,cimbrul,dafinul,boiaua si verdeata taiata marunt.Se lasa la fiert 30 de minute,adaugandu-se putin cate putin zeama de fasole.
Dupa 30 de minute se scoate dafinul si se arunca,iar compozitia se toarna peste fasole.Se continua fierberea la foc mic pana cand este fasolea bine fiarta.Se adauga bucatile de ciolan si se mai lasa la foc cateva clocote.La final se adauga amidonul dizolvat in putina zeama de fasole si se amesteca pana se ingroasa.
Este o mancare foarte gustoasa.
Pofta buna!

33 de comentarii:

Maria spunea...

Arată super! Îmi aduc aminte că odată am fost la un restaurant din București și am comandat ciorbă de fasole cu ciolan afumat. Yummy! A fost delicios!
Te pupic! O zi frumoasă!

In bucatarie la Sidy spunea...

Cum sa nu mananci o asemenea bunatate ???
Desi e o mancare mai grea....merge sa te mai rasfeti din cand in cand, nu ?
Te tzuc cu drag !

Dorina spunea...

Nu am mai facut de tare mult timp , mi-e pofta si servesc virtual macar o portie de la tine

Adina spunea...

Draga mea,orice minune de mancare as prepara,cand pun pe masa fasole cu ciolan...sunt aplaudata!:))

Sa va fie de bine!

Melly spunea...

Ce harnicuta esti! Arata foarte bine si sunt sigura ca e delicioasa! :)
Felicitari draga mea pentru pasiunea cu care gatesti! :)
Seara placuta!

Cătău spunea...

iamiiiii

teobucatar spunea...

Nu stiu ce-ti veni cu fasolea si ciolanu' dar maine tre sa fac si eu ca mi-ai facut pofta:)

Daniela Addario spunea...

Ce fasole dolofana si ce buna e cu afumatura. Uauuu, ce pofta mi s-a facut de papita ta, cu mamaliguta calda si muraturi. Iar acum... salivez.

sara & Miki spunea...

O nebunie de mancarica! Pup!

Unknown spunea...

Printre preferatele mele! Ca sa nu mai vorbim de cat de simpatica este floricica din mamaliguta! Sa avem pofta!

Simona spunea...

Ce pofta mi-ai facut!!! O bunatate de mancarica!
Pup

Cristina spunea...

Nu am facut de mult timp, sa ca iti dai seama ca mi-e pofta acum!

coco spunea...

cea mai tare mancare posibila , aici jos palaria , mancarea mea preferata !
p.s. te rog sa mai postezi odata comentul la mine , am intrat cu telefonul si am dat postare , dar cum sunt foarte mici scrise pe telefon , s-a sters :((( , imi pare rauuuu...

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună scumpa mea,Mihaela!
Wow ce bine arată...!
Zilele acestea o voi face și eu,mi-ai făcut poftă!
Sunt anii de când nu am mai făcut-o!
Îți doresc un weekend frumos și sănătate multă!
Cu mult drag te îmbrățișez!
Pupicii!

Oana D. spunea...

Parca as manca si eu o lingura... Hmm? Ce zici? :) Te pup! Weekend placut!

Ştefania spunea...

Bună seara, dragă Mihaela!
Mâncarea arată nemaipomenit de bine şi sunt convinsă că este foarte gustoasă! De multă vreme n-am mai mâncat şi tare poftă mi-ai făcut!
Te imbrăţişez cu mult drag!
O seară superbă şi-un week-end minunat îţi doresc, draga mea!:)

Timea spunea...

O bunatate de mancare! Super arata!

Stefy spunea...

asta zic si eu mancare traditionala gustoasa, de care nu te mai poti satura!!!

Marius Barbu spunea...

Mi-ar placea o astfel de mancare facuta chiar si de mine intr-un mod simplificat si amatorial, cu atat mai mult o astfel de realizare profesionala!

Daca ai avea un restaurant as manca cu placere numai la tine.

Multumim pentru frumoasa prezentare, reteta este excelenta si pozele sunt foarte reusite.

Iti dorim multa sanatate si un excelent sfarsit de saptamana!

Biochimist la cratita spunea...

Ce-mi faci cu mancarica asta! E delicioasa!

Dani P. spunea...

Foarte buna si hranitoare, dar in meniul de iarna :) Acuma vara mai mult lintea e preferata noastra. Seara placuta, Mihaela si duminica frumoasa !!!

Lubita Iancu spunea...

Mihaela draga,tu ai auzit expresia"sa plangi cu vorbe"???ei cam asa am facut eu cand ma uitam la minunea din farfurie,preferata preferatelor mele!!!
Pup draga mea,sanatate si duminica linistita!!

Charlotte sometimes... spunea...

Cum sa nu aiba succes o asemenea mancare!
Mi-a ploaut in gura cand am vazut fotografiile!
Draga mea, ai un premiu la mine pe blog...il meriti din plin!
Te pup si sa ai un week-end placut!

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Fasolicaaaaaaaa, si eu nu pot manca din cauza bebelusei careia nu=i place deloc! Ce pofta mi-ai facut!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Maria. Multumesc mult!Este intr-adevar foarte gustoasa!
Te pup!


Sidy. Din acest motiv o gatesc si eu nu foarte des!
Pupici!


Dorina. Cu drag te servesc,macar virtual!
Te pup!


Adina. Asa este!Te pup!


Melly. Chiar este gustoasa foc!Multumesc mult pentru aprecieri!
O zi buna!


Catau. Asa-i!
Te pup!


Teobucatar. Spor si pofta buna sa aveti!Te pup!


Daniela. Ma bucur ca-ti este pe plac!Te servesc macar asa virtual!
Te pup!


Sara&Miki. Asa este!
Te pup!


Amalia Goleanu. Si mie imi este draga floricica!
Te pup!


Simona. Asa este!Pup!


Cristina. Si eu o gatesc destul de rar!O zi buna!


Coco. Este adevarat,numai ca o gatesc destul de rar!
Pup!


Elena. Buna,draga mea!
Ma bucur ca vrei sa o gatesti!
Spor la treaba si pofta buna va doresc!
Te pup si te imbratisez cu mare drag!


Oana D. Te astept!Te pup!


Stefania. Este cu adevarat o mancare gustoasa!
Pup cu drag!
O zi buna!


Timea. Asa este!Multumesc!
Pup!


Stefy. Asata asa-i!Te pup!


Marius Barbu. Incearca,cu siguranta o sa-ti reuseasca foarte bine!Eu am mare incredere in tine!
Iti multumesc inca o data,si din suflet pentru aprecieri.Ma onoreaza!
Multumesc,asemenea va doresc si voua!
O zi buna!


Alina Vicu. Super delicioasa!
Te pup!


Dani P. Ai perfecta dreptate,dar la noi inca nu a venit vara pe deplin,de aceea am gatit-o acum.Nici eu nu o gatesc foarte des.
O zi buna!


Lubita Iancu. Si noua ne place foarte mult,dar o gatesc destul de rar pentru ca este greoaie!
Pupici cu drag!


Charlotte sometimes. Are mare succes,dar o gatesc destul de rar!
Multumesc mult,am sa-l ridic!
Pup!


Top Cuisine avec Lavi. Ai sa gasesti un moment cand o vei gati.Pana atunci te servesc eu!
Te pup!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

Gabriela spunea...

Cea mai buna mancare!!! Mi-ai facut o pofta!

Tudor Elena Cristina.... spunea...

Nu mai zic nimiiic!!!.Deschide usa...Pupici

Laura @ Transylvanian Kitchen spunea...

Ce bunatate! Facem si noi din cand in cand.

Liana10 spunea...

O, Doamne! Fasole cu ciolan!! De nerefuzat, chiar daca-i vara ;-) puup

Kyra spunea...

Nimic nu se compara cu o fasole cu ciolan!

Haplea spunea...

Ce pofta mi-ai facut!!!Arata yummyy

DiaMar bucataria galbena spunea...

Gabriela. Asa este!Pup!


Tudor Elena Cristina. Am deschis-o!Pup!


Laura@Transilvanian Kitchen. Asa este!Si eu tot destul de rar o pregatesc!


Liana10. Am gatit-o acum,cand nu este foarte cald!


Kyra. Este cu adevarat o mancare gustoasa foc!


Haplea. Multumesc!O seara buna!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

Tudor Elena Cristina.... spunea...

Super delicioasaaa......OOfff ce mi faci..pup

TuneList - Make your site Live