Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: INGHETATA CU MENTA PROASPATA TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

luni, 16 iulie 2012

INGHETATA CU MENTA PROASPATA

INGREDIENTE
250 g.menta
3 galbenusuri
2 linguri zahar tos
200 ml.lapte
150 g.zahar pudra
1 lingura amidon
1100 ml.frisca (30%grasime)
Menta se spala bine in cateva ape.Intr-un vas se infierbanta bine 500 ml.frisca,se adauga menta scursa de apa si se acopera vasul.Se lasa deoparte 4-5 ore.Dupa acest timp se strecoara amestecul,iar menta se stoarce bine pentru a-si lasa toata aroma.Se adauga zaharul pudra in compozitie si se amesteca pana se topeste.Galbenusurile impreuna cu zaharul tos se mixeaza pana-si dubleaza volumul.,apoi se toarna peste ele laptele fierbinte.Se pune vasul la bain-marie si se amesteca pana se ingroasa putin.Se ia de pe foc si se strecoara pentru a indeparta eventualele cocoloase.Se adauga amidonul dizolvat in 2-3 linguri de lapte,apoi se pune iarasi vasul la foc mic,amestecandu-se pana se ingroasa ca o budinca.Se lasa sa se raceasca.
Frisca ramasa se mixeaza spuma tare,apoi se adauga budinca si compozitia mentolata,amestecandu-se bine dupa fiecare.Se toarna intr-o caserola si se da la congeletor.
Pofta buna!


33 de comentarii:

mandala spunea...

Ce forma frumoasa i-ai dat!

Ruxi spunea...

In ultima vreme ai facut o gramada de dulciuri spectaculoase, iar inghetata cu menta se potriveste la fix cu aceste zile toride. Yaaaam!

Ramona Alina spunea...

Ador inghetata de mentã! sper ca nu ai uitat de mine...vreau si eu!

anisoara spunea...

Inghetata cu menta,ce poate fi mai racoritor...?

Mirela spunea...

Nici nu vreau sa imi imaginez cat poate sa fie de buna si de aromata si de racocasa ..................Arata spectaculos !

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună draga mea,Mihaela!
Mă uit și înghit în sec..
ce bine arată și cât de delicioasă este?!
Îți doresc o săptămână frumoasă!
Te pup și îmbrățișez cu drag!

Danutza spunea...

Super racoroasa! Si ce prezentare super! Pupici!

Unknown spunea...

Wow, din nou o inghetata superba! Mi-ai facut o pofta de zile mari, asa ca poate te trezesti cu mine la usa :)) Pupici

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Numai inghetata faci si ma ispitesti! Arata foarte bine! Te pup!

Buburuza Bubu spunea...

Un adevarat rasfat!!!!Hugs

Tudor Elena Cristina.... spunea...

Dar ce rasfat totaaaal!!!!....mmmmmmmmmm.....!!!!..o saptamana minunataaa!!

Manases Andrea spunea...

Inghetata cu menta este una dintre preferatele mele. Din pacate in gradina, din cauza vremii calduroase menta mea s-a ars la soare...dar caut la piata si voi pregatii si eu acest deliciu!

Charlotte sometimes... spunea...

Cat de bine merge pe canicula asta!
Arata foarte bine!

Adnia spunea...

ce ma bucur ca ai facut si tu inghetata de menta! chiar daca reteta mea e diferita, nu-i asa ca menta e suprema pe caldura asta? te pup!

In bucatarie la Sidy spunea...

Waw cat de bine arata !
Inghetata de menta e un deliciu...
Tot caut o inghetata mai ...light, fara frisca, smantana sau lapte.Doar cu sucul de fructe + celelalte ingresiente.Ai vreo reteta ?
Te tzuc !

Adela Zilahi spunea...

Hmmm ce buna poate fi!! Racoritoare!!!! Pupici!

maria mihalache spunea...

Ce poate fi mai bun pe caldurile astea decat o inghetata?

Ştefania spunea...

Buna Mihaela draga! :)
Inghetata arata nemaipomenit de bine. Adevarata opera de arta, ai realizat! Te felicit din tot sufletul meu.
Sunt convinsa ca este foarte delicioasa!
Te pup si te imbratisez cu mult drag.
O seara minunata iti doresc, Mihaela draga! :)

Melly spunea...

Wow! Arata minunat!
La ce ingrediente fine are sigur e un deliciu!
Felicitari Dia!

Micul spunea...

Ce super trebuie sa fie, imi place mult menta.
Te pup si-ti doresc sa ai o seara faina.

Marius spunea...

Foarte frumoasa si interesanta inghetata ta! Modul de preparare mi se pare cam complicat pentru un amator ca mine, dar asta nu ma impiedica sa-mi clatesc ochii si imaginatia cu ce ne oferi tu. Felicitari si multa sanatate!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Mandala. Multumesc mult.Am cumparat-o special pentru inghetata.O seara buna!


Ruxi. Multumesc mult.Inghetata este desertul meu preferat.Pup!


Ramona Alina. Nu am uitat de tine.Pai se poate asa ceva?Mi-ar fi rusine sa-mi uit prietenii.
Te pup!


Anisoara. Asa este,menta racoreste super bine.Pup!


Mirela. Super buna si racoroasa.Pup!


Elena. Buna,draga mea prietena!
Este foarte buna,sa stii.
Mai bine vii in vizita la mine pentru degustare.
Pupici multi si imbratisari calde!


Danutza. Multumesc mult.Pup!


Poliana. Zilele acestea sunt setata doar pe inghetata.Oricand doresti,este binevenita.Pup!


Top Cuisine avec Lavi. M-am setat pe inghetata.Eu fac inghetata si in miezul iernii,daramite acum.Te pup!


Buburuza Bubu. Asa este.Te pup!


Tudor Elena Cristina. Ai dreptate.Numai cu inghetata ne rasfatam.Pupici multi!


Manases Andrea. Si mie imi place foarte mult inghetata.As iesi la pascut menta,asa mult imi place.O seara buna!


Charlotte sometimes. Asa este.Multumesc mult.Te pup!


Adnia. Asa este,menta este foarte racoritoare.Pup!


Sidy. Multumesc mult.Din pacate nu am,mie imi place inghetata fara ace de gheata.Si numai din sucul de la fructe iese cu gheata.
Te pup!


Adela Zilahi. Asa este,buna si racoritoare.Pup!


Maria Mihalache. Pai cred ca nimic altceva.Pupici!


Stefania. Buna seara,draga mea!
Iti multumesc foarte mult.
Este foarte buna si aromata.
Te pup cu drag!
O noapte linistita iti doresc!


Melly. Multumesc mult,asa este.
Pupici!


Micul. Eu as iesi la pascut menta,o ador.
Pupici,si o noapte linistita sa ai!


Marius. Ma bucur mult pentru ca-ti place si tie.
Sa stii ca pare greu de pregatit,dar nu este.Cu siguranta te descurci,trebuie doar sa ai incredere.
Multumesc si multa sanatate si tie iti doresc!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

Laura Nechita spunea...

Senzationala si ca textura si ca forma, felicitari! :)

The Wandering Oltean spunea...

O bunatate ai facut. Mai sa-ti fie mila sa o tai ca sa nu o strici :)

Carol spunea...

Mai, mai! Esti extraordinara cu inghetata. Am facut si eu vreo trei ture.. dar tie iti ies super. eu tot cred ca ar trebui sa iti deschizi un business cu asa bunatati. daca nua r fi asa coplicat cu birocratia :( si taxele :(
Pup

Mihaela spunea...

Extraordinara inghetata cu menta, felicitari!!! (tocmai mi-am cumparat si eu menta pentru a face un desert, f buna idee si racoritoare) :-*

coco spunea...

ce-ar merge acum in prima zi dupa vacantaaa...

Magda spunea...

Și eu cred k ar trebui sa ai un job in acest domeniu caci transformi mancarea/deserturile in opera de arta.

Timea spunea...

Ce minunat arata! o inghetata foarte gustoasa si ce mult imi place forma!

Simona spunea...

Daca pana de curand iti spuneam mama aluaturilor, acum iti modific numele in mama inghetatelor :)
Super arata!! Pupici

DiaMar bucataria galbena spunea...

Laura Nechita. Multumesc mult.Te pup!


The Wandering Oltean. Iti multumesc mult pentru aprecieri.Numai bine!


Carol. Iti foarte multumesc pentru aprecieri.Sa stii ca nu esti singura care mi-a spus acest lucru,si tare,tare mult mi-as dori,dar la cata birocratie,taxe si impozite,raman doar cu visul.Poate candva am sa reusesc.Pupici!


Mihaela. Grozava pe caldurile acestea.Pup!


Coco. Cred si eu.Te pup!


Magda. Multumesc pentru aprecieri. Imi doresc mult acest lucru,dar din pacate raman deocamdata doar cu visul.Poate odata si odata am sa reusesc.Pup!


Timea. Multumesc mult.Si mie imi este foarte draga forma.Pupici!


Simona. Iti multumesc foarte mult pentru aprecieri.Pupici!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

Iulia ❤️ spunea...

vai ce bunatatiii!!!!

Corina spunea...

DiaMar ma omori cu inghetata...Iti ise atat de apetisante, imi vine sa mananc monitorul. Te pup!!!

TuneList - Make your site Live