Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: DULCEATA DE CIRESE ROSII TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 20 iunie 2012

DULCEATA DE CIRESE ROSII


INGREDIENTE
4 kg.cirese
1 kg.zahar tos
1 lamaie-doar zeama
Dianei nu-i place dulceata foarte dulce,asa ca am facut-o sa fie pe placul ei.
Ciresele se cantaresc dupa ce au fost curatate de samburi.Se rastoarna intr-o oala mare si se toarna zaharul peste ele.Se pune vasul pe aragaz la foc iute.Cand incepe sa fiarba se spumeaza de cate ori este nevoie.Se fierbe dulceata 35-40 de minute numai la foc mare pentru a ramane frumoasa la culoare.Cu cateva minute inainte de a stige focul se adauga zeama de lamaie si se mai fierbe cateva clocote.Se pune fierbinte in borcanele sterilizate,apoi se rastoarna borcanele cu gura in jos pentru a se forma vidul.Se lasa asa pana cand se racesc.
Asa de frumoasa este,are fructele transparente.Pofta buna!

32 de comentarii:

Carol spunea...

Ca toate bunatatile pe care le faci arata super!!!
Si culoare.. la gust nici nu mai spun..... Mi-ai facut sincer pofta :).
Aici nu prea s-au facut ciresi. In weekend vrem sa mergem la o ferma sa gasim capsuni. Cirese poate in iulie.
Seara frumoasa.

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună draga mea!
Arată super...vreau și eu,astăzi
fac clătite!
Îți doresc o zi minunată!
Te pupic dulce!

Buburuza Bubu spunea...

Mmmm ce bunatate si are o culoare foarte frumoasa.Felicitari!

Anonim spunea...

Ce culoare frumoasa au ciresele si sunt faine carnoase :D
Imi place mult vasul in care ai prezentat dulceata, felicitari draga mea!
Pupici

Alynusa spunea...

Foarte buna!Pupici!

Cristina spunea...

Delicioasa!

Adina spunea...

Ador ciresele !:)Dulcetica ta este numai buna de intins pe 6-7 clatite !:))
Anul trecut am facut dulceata din cirese amare si a fost ceva deosebit, a disparut rapid !:))

Charlotte sometimes... spunea...

Arata delicios!!!
Ar merge foarte bine cu clatite,
asa cum spunea Elena!
O zi buna!

Unknown spunea...

Bunatate de dulceata ai pregatiti aici! Ma duc sa iau (ar fi trebuit sa spun 'fac' :P) o paine proaspata si vin! Pup

Anonim spunea...

hmm ce bine arata, e preferata mea!!! O zi buna

Alice Kitchenette spunea...

Arata fantastic, o bunatate de zile mari....!

mirela spunea...

Tare buna trebuie sa fie!!!!yamiii!!pup!

Bucate Apetisante spunea...

Arata imbietor, parca te cheama sa o intinzi pe o felie de paine prajita si sa o savurezi in liniste, undeva la racoare.

Ştefania spunea...

Hmmm... foarte delicioasa, Mihaela draga! Arata exceptional!
E pe gustul meu, dupa cum arata! Te imbratisez si te pup cu mult drag.
O seara minunata iti doresc, draga mea! :)

Marius spunea...

Imi plac ciresele din dulceata ta, parca le simt gustul. O seara buna!

Licuta Marin spunea...

Mmm, ce pofta mi-ai facut!Anul acesta nu am reusit sa fac:(Super delicioasa!Pup!

Lubita Iancu spunea...

Delicioasa dulceata cu aspect superb;pupici!!

Gabriela spunea...

Ce rosu frumos! Arata foarte bine dulceata ta!

Ramona Alina spunea...

Mmm...e super! as mânca-o asa goalã:)

DiaMar bucataria galbena spunea...

Carol. Multumesc mult.Da,si mie imi place foarte mulr culoarea.
Eu as mai vrea cateva capsuni,dar nu mai sunt.Parca au trecut prea repede.
Te pup!


Elena. Buna dimineata draga mea!
Ma bucur ca este pe placul tau.Te servesc si pe tine.
O zi buna iti doresc!
Pupici multi!


Buburuza Bubu. Ma bucur ca este pe placul tau.Asa este,are o culoarea frumoasa.
Te pup!


Delicious Flavours. Asa este.Sunt foarte carnoase,chiar daca au fost si fierte.
Vasul l-am primit cadou de la sotul meu,si imi este si mie foarte drag.
Te pup!


Alynusa. Multumesc mult.
Te pup!


Cristina. Multumesc mult.
O zi buna!


Adina. Mie imi spui?Nu ma intreba cate am mancat pana am reusit sa fac dulceata.
Tu dai clatitele si eu dau dulceata.
Cred si eu ca a disparut repede dulceata ta daca a fost buna.
Pupici!


Charlotte sometimes. Ma bucur ca este pe placul tau.
Dau dulceata in schimbul catorva clatite.
O zi buna!


Poliana. Multumesc mult.
Vino repejor,eu te astept.
Te pup!


Mihaela. Ma bucur ca este pe placul tau.
Pup!


Alice Kitchenette. Multumesc mult.Asa este.
O zi buna!


Mirela. Foarte buna este.
Pupici!


Bucate apetisante. Imi pare bine ca este pe placul tau.
Avem dulceata,dar oare unde gasim racoare?
O zi buna!


Stefania. Ma bucur tare mult ca-ti place si tie.
Este foarte buna si are fructele intregi.
Pupici multi!
O zi buna iti doresc!


Marius. Ma bucur mult ca este pe placul tau.
Imi plac pentru ca nu s-au strivit deloc la fiert,si sunt transparente.
O zi buna iti doresc!


Licuta Marin. Ma bucur ca este pe gustul tau.Te pup!


Lulu. Multumesc mult.Si mie imi place mult culoarea.
Pupici!


Gabriela. Multumesc mult.A iesit culoarea asa cum mi-am dorit eu.
O zi buna!


Ramona Alina. Asa s-a mancat si la mine un borcanel.
Pup!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

In bucatarie cu Aziz spunea...

O adevarata bunatate eu am si terminat un borcam :))))

Mihaela Negrescu spunea...

Ce deliciu ai tu aici Dia!!arata super!!doar uitandu-ma la poze salivez!!Pupici!!

Haplea spunea...

Delicioasa aceasta dulceata!

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

O alta bunatate. Mihaela dar nu ramane moale? Cand o pui pe o felie de unt nu fuge? :) Te pup.

DiaMar bucataria galbena spunea...

In bucatarie cu Aziz. Ai dreptate draga mea.


Fantezie in bucatarie. Ma bucur ca este pe placul tau.Pupici!


Haplea. Asa este.Numai bine!


Irina(Bucataria Irinei). Imi pare bine ca-ti place.Nu este deloc moale,sta asa frumos pe paine.Nu-mi place dulceata care curge de pe paine.Pupici!



Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

Paradis spunea...

O delicatete de dulceata!Foarte atragatoare pe o felie proaspata de paine cu unt:)...pup.xoxo

Ioana V. spunea...

un deliciu! Foarte foarte buna! pup

The Wandering Oltean spunea...

Un deliciu de zile mari! Imi place foaret mult!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Paradis. Ma bucur ca este pe placul tau.Pupici!


Alinutzika. Asa este draga mea.Pup!


The Wandering Oltean. Tare bine imi pare ca este si pe placul tau.Numai bine!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

maria mihalache spunea...

Aromata si buna!

strumfa bucatareste spunea...

oare de ce am intrat eu aici, asa flamanda cum sunt?!!! :))

DiaMar bucataria galbena spunea...

Maria Mihalache. Multumesc mult.


Strumfa bucatareste. Pai atunci vino la mine,eu te astept.


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

TuneList - Make your site Live