Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: JELEURI CU MORCOV TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 6 iulie 2012

JELEURI CU MORCOV

INGREDIENTE
500 g.morcov
100 g.zahar
50 ml.apa
50 ml.suc de morcov
20 g.gelatina
1 lingurita coaja de portocala confiata
fulgi de cocos
Gelatina se hidrateaza cu sucul de morcov 30 de minute.Morcovul se rade pe razatoarea fina,apoi se amesteca bine cu zaharul si se lasa deoparte pana-si lasa zeama.Se rastoarna compozitia intr-un vas,si se adauga apa si coaja de portocala.Se pune vasul la foc mic si se amesteca pana scade bine zeama lasata de morcov.Se ia vasul de pe foc,se adauga gelatina si se amesteca pana se topeste.Se da vasul la frigider pana se incheaga putin compozitia si poate fi modelata.Cu palmele umezite se formeaza bilute de marimea dorita care se tavalesc prin nuca de cocos.
Pofta buna!

38 de comentarii:

Gabriela spunea...

Ce dragut arata! O idee foarte buna!

Carol spunea...

Ce bine ti-au iesit! Inca o reteta cu morcovi pe care o voi pregati. Ingenioasa mai esti. Pup.

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună draga mea,Mihaela!
Wow ce bine arată!Parcă ar fi raffaello!
De unde atâtea idei draga mea?
Îți doresc un weekend excelent!
Te îmbrățișez cu drag!

Lulu spunea...

Arata delicios!

Unknown spunea...

;;) Ce idee interesanta ai avut, Sunt foarte dragute bombonelele/jeleurile tale, servesc si eu cateva! Pup

Buburuza Bubu spunea...

Ce frumos si gustos arata!hugs

Dorina spunea...

Tare dragalse sunt . Acum , intrebare , nu se simte tare gustul de morcov? As face , dar mi-e ca nu le manca picea dacae prea accentuat gustul "morcovos"

Alynusa spunea...

Arata bestial!
Cred ca sunt bune...trebuie sa le incerc si eu.....

coco spunea...

ce interesanttttt...bravo...imi arunci una ???

Timea spunea...

Faina idee si arata tare frumos!

Ramona Alina spunea...

Delicioase, vreau si eu:)

Charlotte sometimes... spunea...

Interesanta ideea!!!
Arata foarte bine, vreau si eu...:)
Week-end placut!

Cristina spunea...

De anul trecut vreau sa le incerc, sunt tare curioasa ce gust au...

Mimmi spunea...

Delicios si sanatos,arata foarte bine !
Pupici

Adela Zilahi spunea...

Arata foarte bine , sunt curioasa de gust! Va pup fetelor!!

Marius Barbu spunea...

Superbe! Imi place combinatia de morcovi si fulgi de cocos. Deja avem o colectie interesanta de jeleuri cu morcovi, mere si sfecla. Multumim pentru reteta si iti doresc un sfarsit de saptamana cat mai placut!

Dani P. spunea...

Ei, m-ai dat gata !!! O trec la raboj reteta asta. E un must.

Any spunea...

Ce frumusele sunt!!!! Bravo!

Licuta Marin spunea...

Grozava ideea!!!Arata super apetisant!Pup!

Haplea spunea...

Ce combinatie grozava!

Ştefania spunea...

Ai avut o idee grozava, Mihaela draga. Jeleurile, arata nemaipomenit de bine si sunt atat de racoritoare, acum pe caldurile astea toride, merg de minune.

Excelenta prezentarea, Mihaela draga! Te imbratisez cu mult drag! :)

DiaMar bucataria galbena spunea...

Gabriela. Multumesc mult.Pup!


Carol. Imi pare bine pentru ca vrei sa le incerci.Spor la treaba,si pofta buna.
Te pup!


Elena. Buna seara,draga mea!
Doar seamana.Dar am sa fac si din acelea.
Dianei tare-i plac jeleurile.
Te imbratisez cu drag!
Weekend minunat iti doresc!


Cookie. Multumesc mult.O seara buna!


Poliana. Ma bucur mult pentru ca sunt si pe placul tau.Pup!


Buburuza Bubu. Multumesc mult.Te pup!


Dorina. Coaja de portocala confiata atenueaza gustul de morcov,si nu este foarte pronuntat.Dianei mele i-au placut mult,si ea este super mofturoasa.Te pup!


Alynusa. Sunt foarte bune.Pup!


Coco. Iti arunc si mai multe,iesi la fereastra.Te pup!


Timea. Multumesc mult.Te pup!


Ramona Alina. Cum sa nu?Te invit.Pup!


Charlotte sometimes. Cu placere te servesc si pe tine.Pup!


Cristina. Sunt foarte bune,cel putin asa spune Diana cea sclifosita.


Mimmi. Asa este,sunt mai sanatoase decat cele din comert.Pup!


Adela Zilahi. Sunt bune,nu persista prea mult gustul de morcov.Pupici la fete!


Marius Barbu. Multumesc mult.Eu sper sa maresc colectia de jeleuri.Dianei tare-i mai plac.Weekend excelent iti doresc!


Dani. Ma bucur foarte mult pentru ca sunt pe placul tau.Numai bine!


Any. Multumesc mult.Pup!


Licuta Marin. Multumesc mult.Pup!


Haplea. Asa este,sa stii.Numai bine!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

Adnia spunea...

le-am facut si eu mai demult si toata audienta a fost extrem de incantata!

Adina spunea...

Ce dulce diferit ! Am si coaja de portocala de la dulceata mea din coji de portocale ;cred ca merge perfect !:)
O favorizez !:)

Maria spunea...

Ce minunatie ne-ai pregatit:)!!!!! Super ideea ! Pupici

Danutza spunea...

wow ce idee super minunata! si arata asa de biiine...yummmmi!!
pupici!

Laura Nechita spunea...

Sunt pur si simplu fascinata de aceasta deliciosenie. Fantastica idee, o voi adopta si eu sa ii fac piticului si nu numai. Multumim ca ne-ai impartasit-o:)

Mihaela spunea...

Super delicioasa si sanatoasa,va pup!!!

Lubita Iancu spunea...

Waw ce bombonele dragute;cred ca sunt delicioase!!
pup si o duminica frumoasa si racoroasa!!

Corina spunea...

Felicitari....pentru bombonelel tale> arata asa de bineeee si sunt sigura ca si la gust sunt bune!! Te pup!!!

anisoara spunea...

Ce bina arata,copii sigur sunt incantati de aceste jeleuri

simplu si bun spunea...

Arata nemaipomenit!Cred ca copiii sunt innebuniti dupa ele!O saptamana frumoasa iti dorim!

ophelia1983 spunea...

ce desert bun si potrivit pentru cei mici!

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Ce bine arata! Sunt atat de dragalase, numai bune pentru cei mici!

Alex spunea...

Ioi ce tare e reteta asta..sigur ii prostesc pe ai mei cu ea...Super bun !!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Stefania. Multumesc mult. Imi pare bine pentru ca sunt pe placul tau.Ai dreptate,sunt foarte bune.
Te imbratisez cu drag!


Adnia. Normal ca sunt incantati,sunt asa de gustoase.


Adina. Cu siguranta ai sa obtii niste bomboane grozave.


Mare Maria. Ma bucur pentru ca-ti plac si tie.Pup!


Danutza. Multumesc mult.Pupici!


Laura Nechita. Mie imi pare si mai bine pentru ca sunt pe placul tau.Sper sa placa si copilasului tau.Cu mare placere.Pup!


Mihaela. Asa este.Pup!


Lulu. Sunt foarte bune.Pupici!


Corina. Multumesc mult.Da,sunt bune.Te pup!


Anisoara. Si nu numai copiii.Au avut trecere si la adulti.Pup!


Simplu si bun. Si copii si adultii deopotriva.O saptamana grozava va doresc si voua!


Ophelia1983. Si nu numai.Le-au papat si cei mari.Pup!


Top Cuisine avec Lavi. Multumesc mult.Pup!


Alex. Este nostima tare.Te pup!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

The Wandering Oltean spunea...

Ingenioasa chestia asta. Culoarea de nota 10, nu alta

DiaMar bucataria galbena spunea...

Multumesc mult pentru aprecieri.
O zi buna!

TuneList - Make your site Live