Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: SARATELE CU BRANZA SI MAC TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

luni, 6 august 2012

SARATELE CU BRANZA SI MAC

INGREDIENTE
250 g.margarina pachet
3 oua
300 ml.lapte
3 linguri ulei
200 g.cas sarat (cas proaspat framantat cu sare dupa gust)
2 linguri seminte de mac
1/2 plic praf de copt
faina cat cuprinde
Se topeste margarina si se amesteca bine cu ouale,casul,praful de copt,semintele de mac,laptele,apoi se adauga faina pana cand se obtine un aluat potrivit de tare.Se formeaza bilute care se coc in forma incinsa bine.
Sunt gustoase si crocante.Pofta buna!

45 de comentarii:

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună scumpa mea,Mihaela!
Arată super...
Aceste sărățele sunt pe gustul meu,
te rog să-mi spui și mie de unde ai luat forma?
Îți doresc o săptămână minunată și plină de bucurii!
Cu mare drag te pup și îmbrățișez!

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Cat imi plac saratelele! De unde ai luat forma? Vreau si eu :))!

Cristina spunea...

Sunt perfecte pentru rontait ceva la film... Arata excelent!

Emily spunea...

superbe si delicioase! :*

mandala spunea...

Arata de nota 10 !

Stefy spunea...

arata super bineee!!!

Oana D. spunea...

Aaaa, :) pai daca ai aparatura cred si eu ca faci saratele! Dai la schimb pe o briosa? :D

Pupici!

Unknown spunea...

Aha, deci ai forma!! Superbe au iesit, ca la carte! Cred ca sunt extrem de bune, eu mancam frecvent de alea cumnparate, dar de cand cu chimicalele din produse nu mai iau. Cand o sa fac rost si eu de un aparat de asta, cu siguranta fac! Pupici

Kyra spunea...

Aaaaa, nuuuuu, esti nesuferita. Ai formaaaaaa. Imi trebuie si mie. Cu foarte multi ani in urma, pe vremea impuscatului, avea cumnata mea iar eu, care ma topesc dupa saratelele astea, o puneam sa imi faca de cite ori mergeam in vizita la ea. Spune-mi de unde o ai?

Maria spunea...

Sunt foarte gustoase.....yammy,yammy:)!!!!!!Pupici

Danutza spunea...

Delicioase saratelele! Ador sa rontai la film sau cand mi-e pofta de ceva sarat ...as manca fara numar ;))

Pupici!

Unknown spunea...

Asta este unul dintre momentele in care imi pare rau ca tin regim....sunt foarte reusite (si saratelele si pozele)! Mi-am notat reteta, o zi frumoasa!

Buburuza Bubu spunea...

Tareee Buneeee!!!!! hugs

Lubita Iancu spunea...

Mmmm,ce bune trebuie sa fie si gustoase si crocante!!!
pup si o zi buna!

Marius spunea...

Cat de bine arata! Imi plac in mod deosebit pozele cu transformarea din forma, de la biluta la saratica. Numai bune de gustat, felicitari! O seara buna!

Micul spunea...

Moammmmma ce pofta mi-ai facut,Oare unde pot sa gasesc forma din asta.Tare mi-ar trebui.daca vezi undeva, please trage-ma de maneca.
Te pup si-ti doresc dupa amiaza faina.

Melly spunea...

Dia, ce bine arata! Nu stiam ca se pot face si acasa!
Sunt favoritii mei chipsurile acestea! Vin si eu cu intrebarea: de unde luam aparatul?
Seara placuta draga mea!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Elena. Buna,draga mea prietena!
Multumesc,si sa stii ca ma bucur ca sunt si pe placul tau.
Nici nu stiu cati ani are forma aceasta,eu o am de la mama.
Te pup si te imbratisez cu drag!
O saptamana buna iti doresc!


Top Cuisine avec Lavi. Multumesc mult.Forma o am de la mama,nu stiu ce vechime are.


Cristina. Asa este.Ai mei au obiceiul sa rontaie in fata televizorului cate ceva.


Emily. Multumesc mult.Pup!


Mandala. Multumesc mult.Pup!


Stefy. Multumesc mult.Pup!


Oana D. Mai intrebi?Cu siguranta imi convine sa fac schimbul.Pup!


Poliana. Si eu am renuntat de ceva timp la ele,numai acasa fac.Pup!


Kyra. Offf,nu am vrut sa te supar.Forma o am de la mama,nu stiu ce vechime are.Te pup!


Mare Maria. Multumesc mult.Pupici!


Danutza. Ai mei au obiceiul sa rontaie in fata televizorului.Te pup!


Anca B. Offf,greu cu regimul.Dar bine ca ai salvat reteta,o pui in practica dupa dieta.Pup!


Buburuza Bubu. Asa este.Te pup!


Lulu. Foarte bune sunt.Pup!


Marius.Iti multumesc mult.Si mie imi place aceasta transformare atunci cand le fac.O seara buna iti doresc!


Micul. Eu am forma de la mama,nu stiu ce vechime are.Dar promit ca daca gasesc iti cumpar.
Pupici multi!


Melly. Multumesc mult.Si mie imi plac.Nu stiu de cand este forma,eu o am de la mama.
Te pup!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

Ştefania spunea...

Buna, Mihaela draga.
Tare mult imi plac mie saratelele. Ale tale arata nemaipomenit. Si noi facem acasa. Tot cu un asemenea aparat. Sunt nelipsiti din casa noastra. Am sa imprumut reteta ta.
Te imbratisez cu mult drag.
O seara minunata iti doresc, Mihaela draga! :)

Adnia spunea...

ce norocoasa esti ca ai un asemenea aparat!te pup!

Micuta bucatarie spunea...

Vai ce pofta mi-ai facut!... Nu am mai mancat de cativa ani, dar acum ca mi-ai amintit o sa trec pe la mama si o sa-i fur forma. Pana atunci poate servesc de la tine una. Te pup!

Gabriela spunea...

Arata mai bine decat cele cumparate! De bune nici nu ma indoiesc ca sunt, cu mult mai mult!

Mihaela spunea...

wow ce imi plac, super reteta, pacat ca nu am aparat ca incercam si eu ...mi-ai facut o poftaaa :-) dar cu prima ocazie le incerc si eu, pupici!!!

Stefy spunea...

te asteapta o leapsa la mine pe blog...daca nu o vrei nu e cu suparare!!:)

Mirela spunea...

Sunt minunate ,preferatele sotului meu ,eu am facut cu chimen dar si ale tale suna delicios. Trebuie incercate neaparat.

Laura Nechita spunea...

Vai, vai, sunt absolut o nebunie, nu te poti abtine. Mama mea mereu face, insa eu nu am forma de copt saratele. As putea, in schimb, sa iau la pachet de aici? :P
sunt foarte faine, creeaza dependenta ! :))) pupici

Licuta Marin spunea...

Mmm, arata perfect si sunt bune tare!!!Yummy, vreau si eu o forma:)Pupici!

maria mihalache spunea...

Eu dau berea tu saratelele, ce zici...........hihihi.

DiaMar bucataria galbena spunea...

Stefania. Buna,draga mea!
Si eu mai mereu fac pentru ai mei,tare le mai place sa rontaie.Ma bucur mult pentru ca vrei sa incerci aceasta reteta.
Pupici multi si imbratisari!
O zi buna!


Adnia. Traiasca mama.Nici nu stiu ce vechime are forma.Te pup!


Micuta bucatarie. Si eu tot de la mama am forma.
Pana te apuci de treaba,serveste de aici.Te pup!


Gabriela. Multumesc mult.Si sunt si mai bune decat cele de cumparat.Pup!


Mihaela. Multumesc mult.Te pup!


Stefy. Multumesc,sper sa reusesc.Pup!


Mirela. Si sotul meu le rontaie cu placere.Chimenul nu este pe placul nostru,de aceea am schimbat.Pupici!


Laura Nechita. Asa este,eu mai mereu execut cate o portie.Ai mei sunt mari amatori de rontait,mai ales in fata televizorului.
Serveste cate doresti.
Pupici!


Licuta Marin. Multumesc mult.Eu nu stiu ce vechime are forma,o am de la mama.Pup!


Maria Mihalache. Mai intrebi?S-a facut!Pupici!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

Dana spunea...

Deja m-ai dus cu gandul la copilarie. Aveam si eu o forma de asta dar s-a stricat . Caut si nu gasesc. Toate formele sa ma caute. Ce pofta mi-ai facut. Mama ne facea cand plecam in excursie!!!

Ghiocel07 spunea...

Am furat o saratica! Vorba Dianei, mi-ai adus aminte de copilarie. Ce mai rontaiam atunci.....Din pacate nu mai am forma, daca gasesc pe undeva va spun si voua. O zi frumoasa.

Lady Butterfly spunea...

Irezistibile! Cat iubesc saratelele astea.. De-as avea si eu forma....

Carol spunea...

Mancam saratele de genul asta in timpul facultatii. As vrea sa am forma sa fac si eu o portie. Minunate ti-au iesit.

Simona spunea...

Ce mult imi plac!!!
Pupici

Tudor Elena Cristina.... spunea...

VREAAAAU SI EEEEEU...!!!!!!Dar ce ma fac....daca nu am formaaaa????....:(((

Lia spunea...

Mamma mia !M-ai dat pe spate !
Inghit in sec .
Vreau si eu un bol plin .:)

lidia spunea...

gasiti in bucuresti, la una din intrarile din Hala Obor

DiaMar bucataria galbena spunea...

Dana. Si la noi erau la mare cautare aceste saratele.Forma o am de la mama.O zi buna!


Ghiocel07. Nu stiu de cati ani este forma,eu o am de la mama.Si eu am sa dau de veste daca gasesc pe undeva.O zi buna!


Lady Butterfly. Si copila mea rontaie cu placere la ele.Pup!


Carol. Multumesc mult.Te pup!


Simona. Ma bucur mult pentru ca sunt si pe placul tau.Te pup!


Tudor Elena Cristina. Eu o am de la mama,nu stiu cati ani are.Daca gasesc forma dau sfoara in tara.Te pup!


Lia. S-a facut,un bol intreg numai pentru tine.Pup!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

Anonim spunea...

Cu postarea asta , mi-ai adus aminte ca am si eu pe undeva o presa ptr saratele !!! O caut si fac si eu , nu am mai mancat asa ceva de-o vesnicie !! :((

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

Mama cum arata...... Nu am putut sa le trec cu vederea..... Vreau si eu acel aparat :((

Adina spunea...

Ador saratelele si am vazut deja unde gasesc forma !:)

DiaMar bucataria galbena spunea...

Catkitchen. Eu fac saratele periodic.Pup!


Irina. Eu am forma de la mama si nu stiu ce vechime are,dar daca gasesc pe undeva dau de veste.Pup!


Adina. Atunci iti doresc spor la treaba si pofta buna.Pup!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

strumfa bucatareste spunea...

Ai inebunit bucatarii cu saratelele tale :)), inclusiv pe mine. Am salvat reteta, trebuie sa vad cum o sa le si realizez, ca nu am aparatul, ma pun pe cautat si aparatul si solutii de inlocuire, in caz ca nu gasesc ;)

Anonim spunea...

O matusa de a mea avea forma din asta dar a pierdut-o ca a dat-o cuiva imprumut si nu a mai adus-o si asa a ratacit-o.De unde as putea face si eu rost de o forma de asta ca sunt innebunita sa gasesc una ca sunt geniale saratele in aceasta forma. Ma puteti ajuta va rog frumos sa imi trimiteti o forma daca v-as da adresa me si nr. de telefon

LUNCA ANA MARIA spunea...

NEBUNIE ...CU SĂRĂȚELELE M-AI DAT PE SPATE!!

TuneList - Make your site Live