Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: BORS CU INIMI SI PIPOTE TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 20 ianuarie 2012

BORS CU INIMI SI PIPOTE


INGREDIENTE
1 kg.pipote si inimi
4 linguri ulei
2 cepe
1 morcov mic
1 radacina mica de patrunjel
1 bucatica de telina
1 ardei gras rosu
3 cartofi potriviti
7 rosii potrivite
250 ml.suc de rosii
1 legatura patrunjel
2 legaturi leustean
bors dupa gust
sare dupa gust
Pipotele si inimile se curata si se spala,apoi se oparesc 5 minute.Se scurg de apa,se spala iar si apoi se pun la fiert in apa clocotita cu putina sare.Ceapa tocata marunt se inabusa in ulei si putina zeama de  carne pana devine sticloasa.Se adauga sucul de rosii,o parte din verdeata tocata marunt,sare dupa gust,cartofii taiati cubulete,ardeiul,telina,morcovul,patrunjelul radacina, taiate cubulete sau rondele,rosiile curatate de coaja si taiate marunt,si putina zeama de carne,si se calesc impreuna 10 minute.Se toarna in oala peste pipote si inimi si se lasa sa fiarba la foc mic pana se inmoaie legumele.La final se adauga borsul fiert separat si restul de verdeata.
Este o ciorba foarte gustoasa.Pofta buna.

31 de comentarii:

Fancy Cake spunea...

Buna ciorbita! La noi in casa nu prea lipseste ciorbita! O sa incercam reteta ta!

Laura spunea...

Ce bine arata ciorbica si imi place ce ai pus in ea...consistenta si gustoasa, pupici :*

Stefy spunea...

eu nu am facut niciodata ciorbita de asta..dar la cum arata sigur o sa incerc intr-o zi!!!:)

Micul spunea...

Apetisanta ciorba ta.
Te pup cu drag.

Dana C spunea...

Foarte bine arata, stiu cat e de buna ca si noi o papam des, te pup :*

coco spunea...

mi-a facut un gol in burtaaaaa... !!!!!!!

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

Dia nu am facut niciodata o ciorba numai din pipote. In schimb e mereu bataie pe pipota (ranza i se spune la noi :D) fiind numai una. Buna idee.

Simona spunea...

Nu am facut niciodata ciorbita din pipote si inimi, dar cred ca-i delicioasa. Sa vad daca i-o place si mofturosului meu.. :) In anumite zone ciorba de potroace se face din pipote si inimi. Pupici

Oana spunea...

Imi aduce aminte de mancarea mamei mele :X Te pup!

Simona spunea...

Delicioasa!

Licuta Marin spunea...

Mmm, super arata si e grozav de buna!!!Pup!

Magda spunea...

Ce idee grozavă! Eu chiar nu am păpat niciodată o astfel de ciorbiță. E minunată! Felicitări!

mona spunea...

Deja papilele gustative au luat-o razna! Ai un premiu la mine pe blog! Pupici1

Lubita Iancu spunea...

Draga mea,sa stii ca am intrat la profilul tau sa vad din ce colt al tarii esti pentru ca prea ne asemanam la pregatitul bucatelor(nu in totalitate)si intradevar numai moldovencele stiu sa faca asemenea ciorbe delicioase;iertare fetelor din alte zone dar fiecare cu bucataria ei(sper ca nu am suparat pe cineva)
te pup si weekend placut!

TeoBucatar spunea...

Buna ciorbita si bun si premiul la casa omului sa stie ca e apreciat:)

Adela Zilahi spunea...

Buna ciorbica, am sa o fac cat de curand! Pup!

Danutza spunea...

Foarte buna ciorbica!!! Si noua ne plac pipotele ...yum! Pup!

Ramona Alina spunea...

Ce bunãtate!!!am sã prepar si eu, te pup:)

DiaMar bucataria galbena spunea...

Fancy Cake.Ma bucur ca vrei sa o incerci.O zi buna.


Laura. Imi pare bine ca este pe placul tau.Pupici!


Stefy. Sigur o sa-ti placa.Pupici!


Micul. Multumesc mult.Pucicei multi!


Dana Cristea. Atunci stii despre ce vorbesc eu.Pupici!


Coco. Te servesc macar asa virtual.Te pup!


Irinaririna. Incerc-o si sigur o sa-ti placa.Te pup!


Simona. Ma bucur ca-ti place si tie.Cred totusi ca o sa-i placa si mofturosului tau,doar stii ca si Diana este mofturoasa,si-i place tare mult.Te pup!


Oana. Asta nu poate decat sa ma bucure.Pupici!


Simona Patras. Asa este.O zi buna.


Licuta Marin. Imi pare bine ca este pe placul tau.Pup!


Magda. Ma bucur tare mult ca-ti place. Poate o vei incerca si tu.Te pup!


Mona. Ma bucur ca-ti place.Iti multumesc mult pentru premiu.Te pup!


Lulu. Aprecierea ta nu poate deact sa ma onoreze,si iti multumesc pentru asta.Te pup si numai bine.


TeoBucatar. Multumesc mult,mult.Te pup!


Adela Zilahi. O sa fie pe placul tau cu siguranta.Pupici!


Danutza. Imi pare bine ca este pe placul tau.Pup!


Ramona Alina. Este buna,buna.Spor la treaba iti doresc.Te pup!


Va multumesc de vizita,si va mai astept.

Cristina spunea...

Tare pofta imi este, dar nu pot face pt ca nu mananca nici sotul, nici copilul... Pup

Liliana Toma spunea...

Dia tare mult imi plac pipotele si mie...Te asteapta la mine pe blog un premiu. Te pup!!

Laura spunea...

Dia, am si eu placerea sa-ti ofer un astfel de premiu :))) Te astept pe blogul meu.

Maya spunea...

Buna si plina de vitamine! Ador pipotele si inimile!

Daniela Addario spunea...

Uau, ce-mi place papita asta a ta... pacat ca nu pot gusta decit cu privirea... Pupici !!!

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Arata delicios! Te servesc cu o ciorba de vacuta si tu imi dai o portie (consistenta) din ciorbita ta!
Premiul, il meriti draga mea!
Te pup!

Haplea spunea...

Ce bine arata!!

Ioana V. spunea...

arata f bine! Nu am mancat niciodata, dar cand cumpar pipote si inimi, o prepar.Pup

DiaMar bucataria galbena spunea...

Cristina. Daca nu le place lor,pregateste putina doar pentru tine,asa de pofta.Te pup!


Liliana Toma. Imi pare bine ca-ti place.Multumesc mult,vin sa-l ridic.Pupici!


Laura. Multumesc mult.Acum vin sa-l ridic.Te pup!


Maya. Asa este.Si noua ne plac tare mult.Pup!


Daniela. Chiar ma bucur ca-ti place,dar imi pare rau tare ca nu te pot servi decat virtual.Te pup!


Top Cuisine avec Lavi. Ma bucur ca este pe placul tau. Imi place si schimbul propus de tine.Iti multumesc mult pentru aprecieri.Pupici!


Haplea. Multumesc mult.O zi buna.


Alinutzika. Imi pare bine ca vrei sa o incerci.Vin sa o vad si la tine.Pupici!


Va multumesc de vizita,si va mai astept.

maria mihalache spunea...

Bine mai arata.
Pup si o zi frumoasa de duminica!

anisoara spunea...

Arata tare bine ciorbica!Dia,te-am trecut la lista mea de bloguri,sper sa nu te superi,pup si o duminica placuta!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Maria Mihalache. Ma bucur ca-ti place.Te pup!


Suraia Dulciuri. Imi pare bine ca este pe placul tau.Ma bucur ca mi-ai facut onoarea de a ma trece la blogurile tale,si iti multumesc pentru acest lucru.Te pup!

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

TuneList - Make your site Live