Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: ZACUSCA DE DOVLECEI TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

luni, 3 octombrie 2011

ZACUSCA DE DOVLECEI



INGREDIENTE
8 dovlecei  potriviti
2 kg.morcov
2 kg.ardei grasi
2 kg.gogosari
2 kg.ceapa
600 ml.ulei
5 linguri mari bulion
5 foi de dafin
4 capatani de usturoi
1 lingura piper boabe
2 linguri sare mare neiodata
Ceapa se taie marunt.Morcovul se rade pe razatoarea mare.Dovleceii se curata de coaja si se taie cubulete.Usturoiul se piseaza.Ardeii si gogosarii se toaca la robot sau prin masina de tocat carne.
Se pune uleiul la incins intr-o oala mare si se adauga ceapa si morcovul.Se lasa la calit pana se inmoaie fara sa se prajeasca.Se adauga apoi dovleceii,ardeii si gogosarii,si se mai lasa la fiert 20 de minute,amestecand periodic.Se adauga usturoiul,bulionul,piperul,dafinul si sarea.Se da vasul la cuptor si se lasa la fiert pana se ridica uleiul.Borcanele spalate si apoi sterse,se sterilizeaza la cuptor,se toarna zacusca si se pun la sterilizat la bain-marie timp de 1 ora.Este o zacusca foarte buna.Daca va hotarati sa o preparati,va doresc spor la treaba si Pofta buna.









23 de comentarii:

sara & Miki spunea...

Camara ta cred ca-i cam plima, asa ca la iarna ai ce sa ne dai de mancare daca te vizitam. O saptamana frumoasa!

Petronela spunea...

Mama mea facea si-mi amintesc ca era foarte buna...Dar cum spune Sara,cand voi veni la Iasi te voi vizita,ca la cate bunatati ai facut,am de unde alege...Pupici si o saptamana placuta!!!

Micul spunea...

N-am mai mancat niciodata deci ma alatur fetelor si vin in vizita.
te pup si-ti doresc o saptamana faina.

Corina spunea...

Trebuie sa recunosc ca nu am papat nici eu zacusca cu dovlecei, dar gust acuma de la tine! :) Yammiiiiii! Pupici

Din bucataria mea spunea...

Cred ca e o bunatate chiar daca nu am papat niciodata!!! Ce mai, venim in gasca:) Pup!

Danutza spunea...

Minunata zacusca! As papa fuguta 2-3 felii de paine cu zacusca:)

Maya spunea...

Nu stiu ce ne-am face, daca nu ar exista zacusca... egal de care! :D

Georgi spunea...

Asa,asa,baga tare provizii pt la iarna!te pup!

TeoBucatar spunea...

E buna si dulce cu dovlecel!Ce ne facem cu cei care nu au facut?:)

DiaMar bucataria galbena spunea...

Sara&Miki. Este plina si va servesc pe toti cu mare drag.O saptamana minunata!

Petronela. Este tare buna.Te astept cu mare drag.Pupici!

Micul. Si pe tine te astept cu mare placere.Te pup!

Corina.Poate o vei incerca,dar pana atunci te servesc cu placere.Te pup!

Licuta Marin. Este gustoasa.Ca bine zici,va astept cu deosebita placere.Pup!

Danutza. Vino si tu la papat.Te pup!

Giorgi. Sa stii ca asa fac.Te pup!

TeoBucatar. Delicioasa.Pai vii si tu cu toata gasca.Pupicei!

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

Mihaela Negrescu spunea...

eu nu ma dau niciodata la o parte cand vine vorba de zacusca!!!!o zi frumoasa!!

Bucate Apetisante spunea...

Nu am mancat niciodata zacusca facuta asa.
Dar sigur ca as incerca,nu poate fi decat bun.

dia spunea...

ce harnicuta esti tu1 eu nu mai am timp de nimic in ultima vreme:(

Doinitza`s cakes spunea...

N-am mai auzit cu usturoi si dovlecel,dar cred ca-i minunata,am sa incerc odata sa vad gustul

DiaMar bucataria galbena spunea...

Fantezie in bucatarie. Si mie imi place tare mult zacusca.Pup!

Bucate apetisante. Poate o vei incerca.Este tare gustoasa.O zi buna!

Adnia. Multumesc mult.Pai vino si tu cu gasca la mine.Pupici!

Doinitza's cakes. Este tare buna sa stii.Poate vei vrea sa o incerci.O zi minunata iti doresc.

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

Anonim spunea...

daca este cu dovlecei , nu are cum sa nu fie buuuunaaaa!!!

Simona spunea...

N`am mancat niciodata, dar cred ca`i delicioasa. Te pup

Fancy Cake spunea...

Cred ca e tare buna! Imi place gustul dulceag al dovleceilor.
Te pup si iti multumesc pentru participare!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Catkitchen. Esti din gasca mea atunci.Te pup!

Simona. Poate ca o vei incerca si tu.Sigur ca este buna.Te pup!

Fany Cake. Si mie imi plac mult dovlecii.Cu mare placere particip.Te pup!

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

Marius Barbu spunea...

Gata, am invatat-o si pe asta! Multumim pentru masa si week-end placut!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Marius Barbu. Ma bucur,si sa va fie de bine masa.Week-end minunat va doresc.

Anonim spunea...

Dia, am asa o intrebare, cind se da la baie de aburi, se inchid capacele sau se lasa deschise?

Anonim spunea...


Arata bine, dar, exista si un "dar" - la 8 kg legume - doar 8 dovlecei?
Pai asta e zacusca de orice , dar numai de dovlecei "NU"

TuneList - Make your site Live