Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: PRAJITURA KREM A LA KREM TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 8 mai 2016

PRAJITURA KREM A LA KREM

INGREDIENTE BLAT
6 oua
4 linguri de zahar
1 plic Creme Ole cacao
putina sare
Albusurile se mixeaza cu sarea si zaharul pana devin bezea.Se adauga galbenusurile si praful pentru crema.Se omogenizeaza.Se coace 10-15 minute.
INGREDIENTE CREMA
250 ml.frisca
250 ml.lapte rece
1 plic Creme Ole vanilie
Se amesteca si se mixeaza o crema consistenta.

INGREDIENTE GLAZURA
100 g.ciocolata 52% cacao
50g.unt
2 linguri ulei
1 lingura apa
Se amesteca la bain-marie
Peste blat se intinde crema,apoi glazura.Se da la rece cateva ore,apoi se taie.
Pofta buna!

8 comentarii:

Stefy spunea...

una din prajiturile mele preferate. deci servesc o prajiturica de la tine!

coco spunea...

mmmm, vreau si eu!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Arată super,îmi plouă în gură de poftă!
O zi excelentă,Mihaela!
Pupici și îmbrățișări!

Marius Barbu spunea...

O realizare minunata! Deja titlul "Krem a la krem" este foarte apetisant! :)

Iti doresc o seara foarte placuta!

Oana D. spunea...

Am vazut-o de multe ori la culinaresele noastre, dar uite ca, nu stiu de ce, niciodata n-am facut-o. Imi place cum ai decorat-o si mi se pare atat de apetisanta incat m-ai convins sa o incerc!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Va multumesc pentru vizita
O zi buna tuturor

Anonim spunea...

Dr. Makha este un om cu mari puteri spirituale din cauza puterii sale de vrajă, am reușit să-mi recuperez soțul după 3 ani de divorț. Treceam printr-o perioadă foarte proastă din cauza divorțului, așa că căutam ajutor online când am dat peste mărturia unei doamne care a descris cum vrăjitorul a ajutat-o ​​să aibă un copil folosind un medicament pe bază de plante, am primit contactul. si i-a explicat situatia, a facut o vraja si sotul meu s-a intors la mine in a treia zi inca e magie pentru mine, sunt foarte fericit sa revin cu iubirea vietii mele. îl puteți contacta pe Dr. Makha vrăjitorul la numărul său de whatsapp: +1(815)564-3618 sau e-mail: makharituals@gmail.com el m-a ajutat Sunt sigur că vă va ajuta și cu problema vieții tale.

Andrei spunea...

Fenomenal! Multumim pentru aceasta reteta!

TuneList - Make your site Live