Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: INGHETATA CU AFINE TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

marți, 24 mai 2016

INGHETATA CU AFINE

INGREDIENTE
3 albusuri
1 lingura zeama de lamaie
600 ml.frisca 30%grasime
100g.zahar pudra
200 g.afine
Albusul se mixeaza spuma cu zaharul si zeama de lamaie.Frisca se mixeaza pana se intareste.Se amesteca cele doua compozitii,apoi se adauga afinele.Se rastoarna intr-o forma si se da la congelator.
Pofta buna.

8 comentarii:

gaby's blog spunea...

Foarte buna cu afine!

Maria spunea...

Ce bine arată asta... Înghețata cu fructe e foarte bună, dar noi abia am învățat să o facem pe cea cu cioco! :)) (noi...adica sora mea, eu doar privesc :) )

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Mihaela!
Arată super...deja îmi lasă gura apă de poftă!
Ți-am furat rețeta și o voi încerca și eu,mulțumesc!
O zi minunată îți doresc,draga mea!
Pupici și îmbrățișări!

Marius Barbu spunea...

Foarte, foarte buna!
Iti doresc multa sanatate!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Va multumesc mult pentru vizita.
Toate cele bune

Merișor spunea...

Ioi, cine m-a pus sa intru aici? :D
Acum salivez la greu.

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

Anonim spunea...

Dr. Makha este un om cu mari puteri spirituale din cauza puterii sale de vrajă, am reușit să-mi recuperez soțul după 3 ani de divorț. Treceam printr-o perioadă foarte proastă din cauza divorțului, așa că căutam ajutor online când am dat peste mărturia unei doamne care a descris cum vrăjitorul a ajutat-o ​​să aibă un copil folosind un medicament pe bază de plante, am primit contactul. si i-a explicat situatia, a facut o vraja si sotul meu s-a intors la mine in a treia zi inca e magie pentru mine, sunt foarte fericit sa revin cu iubirea vietii mele. îl puteți contacta pe Dr. Makha vrăjitorul la numărul său de whatsapp: +1(815)564-3618 sau e-mail: makharituals@gmail.com el m-a ajutat Sunt sigur că vă va ajuta și cu problema vieții tale.

TuneList - Make your site Live