Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: TOCANA DE LEGUME CU OREZ TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

luni, 10 decembrie 2012

TOCANA DE LEGUME CU OREZ

INGREDIENTE
6 ardei copti
1 ceapa mare
3 rosii
4 linguri ulei
3 catei de usturoi
1 lingura bulion
100 ml suc de rosii
80 g.orez
patrunjel verde
sare dupa gust
Rosiile se oparesc,apoi se curata de pielita si se taie marunt.Usturoiul se piseaza.Orezul se fierbe separat,apoi se trece sub jet de apa rece.Ceapa taiata marunt se inabusa cu uleiul si putina apa.Se adauga apoi ardeii taiati cuburi,sucul de rosii si bulionul,si se fierb inabusit 10 minute.Se adauga patrunjelul taiat marunt,rosiile,orezul,usturoiul si sare dupa gust,si se mai lasa la foc cateva clocote.
Pofta buna!

35 de comentarii:

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună draga mea Mihaela!
O mâncare de post foarte bună!
Îți doresc o săptămână cât mai frumoasă!
Te pupic și îmbrățișez!

Melly spunea...

Ce bine arata! Cred ca si miroase minunat!
Sa si o saptamina vesela!

Unknown spunea...

Cat de bine arata, si sunt convinsa ca e o bunatate! Pupici

Cristina spunea...

Tot o tocanita de legume cu orez am facut si eu azi!! F buna! Te invit la concursul organizat de Just-t. Te pup!

Marius Barbu spunea...

Foarte rosie tocana ta; cred ca rosiile, sucul de rosii si bulionul sunt formidabile. Iti doresc o saptamana foarte placuta!

Buburuza Bubu spunea...

Mmmm sincer nu refuz o portie mare din minunatia asta :) hugs

Alina Avram spunea...

Ce bine arată!

Sidy spunea...

O mancare excelenta , mai ales acum in post.
Arata minunat, foarte apetisanta.
Bravo tie !
Te tzuc cu mult drag !

Carol spunea...

Vreau si eu o portie... cat de mica. Pupici multi si nu te-am uitat. NU reusesc sa iti mai scriu dar tot ce faci e minunat.

Cătău spunea...

Ce deliciosss!!!

milica spunea...

Ce bine arata,si stiu ca este si foarte gustoasa.Pup!

Maria spunea...

O mancarica usoara si tare gustoasa! Imi place tare mult:)!

Lubita Iancu spunea...

Arata minunat iar gustul e pe masura;imi place mult!!
Pup!

Ştefania spunea...

Buna, Mihaela draga!
Arata nemaipomenit de bine tocanita, e atat de apetisanta si sunt convinsa ca este si foarte gustoasa! Imi place foarte mult mancarea de legume si orez, asa ca am sa probez si aceasta reteta a ta! Iti multumesc mult.
Te pup si te imbratisez cu mult drag.
O seara minunata si-o noua saptamana binecuvantata iti doresc, Mihaela draga! :)

Danutza spunea...

Ce bunatate! Imi place mult tocana de legume cu orez si o fac atunci cand vreau ceva bun si rapid :)
Pupici :*

Any spunea...

Cu ardei copti! Bun trebuie sa fie!

Biochimist la cratita spunea...

Vai de mine, arata grozav! Vreau si eu o portie.
Pup

Simona spunea...

Cat de bine arata! N-am facut niciodata, dar cred ca-i delicioasa!!

Rita Oarga spunea...

Mai bine nu ma rodea curiozitatea. Acum ma roade foamea. Arata excelent si aroma ardeilor copti imi place foare mult. O zi frumoasa!

Adina spunea...

Daca are si ardei copti... !:))
O portie mare nu refuz!

Flori spunea...

Mi-ai dat o idee grozava! Chiar nu mai stiam ce sa mai gatesc de post. Te pup!

Mihaela spunea...

Taaaare buna trebuie sa fie!!!!!!
Te puuup

DiaMar bucataria galbena spunea...

Elena. Buna,draga mea prietena!
Daaa,este asa de gustoasa!
Pupici multi si calde imbratisari!


Melly. Multumesc mult.Pup!


Paula Gafitescu. Este foarte buna!Pup!


Cristina. Multumesc mult.Te pup!


Marius Barbu. Daa,imi place mancarea rosie!O zi buna sa ai!


Buburuza Bubu. Te servesc cu drag!Pup!


Dohotariu Avram-Alina. Multumec mult.Pup!


Sidy. Multumesc mult,mult!
Pupici!


Carol. Te servesc cu mare placere!
Multumesc mult pentru aprecieri.Si eu te astept sa revii cu bunatati!
Pupici!


Catau. Asa este!Pup!


Milica. Multumesc mult.Te pup!


Mare Maria. Imi pare bine ca-ti place si tie!Pup!


Lulu. Ma bucur ca este si pe gustul tau.Pup!


Stefania. Buna,draga mea!
Ma bucur mult ca vrei sa o incerci.Spor si pofta buna!
Te pup!
Numai bine!


Danutza. Asa este,rapida si gustoasa!Pup!


Any. Foarte,foarte buna!Pup!


Alina Vicu. Cu drag si pentru tine!Pup!


Simona. Merita incercata,este asa de buna!Pup!


Rita Oarga. Multumesc mult.Te pup!


Adina. Te servesc cu placere!Pup!


Flori. Ma bucur!Spor la treaba si pofta buna!Pup!


Mihaela-mykyduta. Foarte buna!Pupici!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!



Maya spunea...

Ce-mi place! Si eu fac asa. În copilaria era mîncarea preferata. Si acum. Doar ca acum am mai multe preferata =))

Pupici!

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

Ce buna este. Anul acesta nu am facut in toamna, dar cum am toate ingredientele as putea rapid sa fac o portie.

Daniela spunea...

Bun si apetisant!

Dani P. spunea...

Adica un rizotto romanesc :) Arata grozav !

Ramona Alina spunea...

Foarte gustoasã:)

Tudor Elena Cristina.... spunea...

Tare bine arataaaa...si ce buna ar fi la ora astaaa......mmmmm....te pup si spor la toate!!!

Oana D. spunea...

Dupa ingrediente, nu m-as da in vant, dar dupa cum arata, musai as avea nevoie sa ma conving pe incercate! :p

Timea spunea...

Imi place foarte mult. Si eu fac mult mai ales vara cand avem muuulte legume :). Te pup

DiaMar bucataria galbena spunea...

Maya. Si mie imi place foarte mult.Te pup!


Irina. Foarte buna!Te pup!


Daniela. Asa este.Pup!


Dani. Cam asa ceva!Numai bine!


Ramona Alina. Asa este.Pup!


Tudor Elena Cristina. Este buna la orice ora.Pupici multi!


Oana D. Te invit la o portie!Pup!


Timea. Eu fac si vara si iarna(cu legume coapte si congelate din toamna).Te pup!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!


maria mihalache spunea...

ce mult imi place vasul............dar si mancarica!

Simona spunea...

Ce bine arata!!!

Maria spunea...

Yummy! Arată delicios!
Pupici!

TuneList - Make your site Live