Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: TARTA CU PRUNE SI SCORTISOARA TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

marți, 23 septembrie 2014

TARTA CU PRUNE SI SCORTISOARA

INGREDIENTE ALUAT
140g.unt
100 ml.apa calduta
40g.zahar pudra
1/2 lingurita praf de copt
putina sare
280-300g.faina
Se amesteca untul,sarea.zaharul si praful de copt,apoi se adauga apa.La final se adauga treptat faina si se framanta un aluat elastec.Se da la rece o ora.

INGREDIENTE UMPLUTURA
1 kg.prune catarite fara samburi
100 ml.apa
100 g.zahar
2-3 linguri amidon
1 lingurita scortisoara
Prunele se pun la fiert cu apa,si se lasa la foc pana isi schimba culoarea.Se adauga zaharul si scortisoara si se omogenizeaza.La final se incorporeaza amidonul diluat cu putina apa.Se unge o forma cu unt,apoi se intinde aluatul si se tapeteaza forma toataSe toarna umplutura,apoi se trege aluatul de pe margini.Se coace in cuptorul bine incins dinainte.
Pofta buna!



14 comentarii:

Micul spunea...

Delicios arata! Te pup cu drag si-ti doresc sa ai o seara faina.

Unknown spunea...

Ce frumos arata tarta, e plina de fructe si culoare. Te pup!

Merișor spunea...

Ce bunatate de tarta ai facut!

Marius Barbu spunea...

Chiar ma gandeam la asa ceva. Am tot avut prune, ca doar e sezonul. Speram sa-mi faca sotia macar un chec cu cateva feliute de prune, dar nu a fost sa fie. Uneori ma gandesc si la cateva boabe de struguri verzi peste prune, mai mult de decor. In viata nu le putem avea pe toate, dar ne putem imagina multe :)

Ma bucur ca in ultima vreme ai facut mai mult dulciuri. Imi place tarta ta foarte mult.

Iti doresc multa sanatate!

Lubita Iancu spunea...

Arata super frumoasa tarta iar mie-mi place foarte mult gustul de dulce acrisor al prunelor!!
Pup Mihaela si sanatate maxima!!

Danutza spunea...

Wow, ce bine arata!Cred ca-i delicioasa si foarte aromata!!

Pupici :*

dumitru ichim spunea...

Wow! It looks delicious!

In bucatarie la Sidy spunea...

De fapt eu am venit sa caut o reteta de paine si....uite cu ce bunatate ma intimpini !
Mai da'fain arata tarta asta !
Te tzuc cu drag si merg sa caut reteta de paine....

GelaDumi spunea...

Plina de culoare si savoare tarta ta! M-a cucerit si chit ca nu mai sunt prune, adaptez si o prepar cu prune din compot,daca n-oi gasi pe placul meu fructe de calitate!

Adina spunea...

Foarte buna ,bravo !

Roswitha spunea...

Arata fantastic, felicitari!

DiaMar bucataria galbena spunea...

VA MULTUMESC MULT PENTRU PARERILE VOASTRE.
VA IMBRATISEZ CU DRAG SI VA MAI ASTEPT.

coco spunea...

Mmmm...miresme de toamna :)

Anonim spunea...

După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp:+2349046229159

TuneList - Make your site Live