Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: TARTA RUSTICA UMPLUTA CU PEPENE ROSU TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 7 august 2013

TARTA RUSTICA UMPLUTA CU PEPENE ROSU

INGREDIENTE ALUAT
250-270 g.faina
130 g.unt la temperatura camerei
100 ml.apa calduta
40 g.zahar pudra
1 lingurita mica praf de copt
3 pliculete zahar vanilat
putina sare
Se framanta un aluat care se tine la rece 1 ora.
INGREDIENTE UMPLUTURA
600 g.pepene rosu
3-4 linguri zahar pudra
2-3 linguri amidon
Amidonul se dizolva in suc de pepene.Pepenele se curata de seminte si se taie cuburi.Se amesteca bine cu zaharul si se pune la fiert 2-3 minute,apoi se adauga amidonul si se amesteca continuu pana cand se ingroasa compozitia.
Se intinde aluatul si se tapeteaza o forma pe toata suprafata,fara a taia surplusul.Se toarna umplutura si se trage aluatul deasupra.Se coace in cuptorul bine incins pana se rumeneste.Se lasa la racit in forma.
Pofta buna!

31 de comentarii:

Unknown spunea...

Ce tarta frumoasa si aromata! Pupici

Dani P. spunea...

Anul trecut am gustat in Milos o placinta dulce cu pepene rosu. E o specialitate locala si ei o fac fara aluat, amesteca faina cu pepenele si in loc de zahar folosesc miere. Iar deasupra o crusta de susan. Cred, ca placinta ta seamana mult cu reteta din Ciclade :)

Marius Barbu spunea...

Iar ne-ai facut o surpriza! Intotdeauna am crezut ca pepenele rosu nu prea poate fi combinat cu alte ingrediente, dar iata ca se poate! As fi foarte curios sa mananc asa ceva.

Multumim, ca de obicei, pentru aceasta reteta originala si pentru frumoasa prezentare! Iti dorim multa sanatate!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună scumpa mea Mihaela!
Ești fenomenală... știeam că pepenele se mănâncă așa simplu sau făcut dulceața dar în prăjituri nu știeam!
Sincer mi-ai făcut poftă!
Îți doresc o seară răcoroasă și un sfârșit de săptămână cât mai plăcut!
Sănătate multă scumpa mea!
Mii de pupicei!

Melly spunea...

Nu am mancat niciodata pepene rosu copt!
Ce bine arata!
Sa ai o seara placuta!

Andreea-Denisa spunea...

Deci nu pot sa cred , cu lubenita ? Trebuie sa fie tare gustoasa si aromata !!

a spunea...

Reteta este geniala. bravo!!! :-*

Unknown spunea...

Ce reteta inedita si ce tarta aratoasa! Deja imi ploua in gura! Arata incredibil, ca sa nu mai spun de combinatia de ingrediente! Superb, felicitari!!!

Laura spunea...

Uauuuu, arata minunat !!!
Tare as papa o bucatica :)

coco spunea...

de asa ceva chiar nu auzisem! bravos!

Laura Nechita spunea...

arata grozav! apetisanta!

Buburuza Bubu spunea...

Pepene la gratar am probat dar tarta???O idee tare faina! pup

deyu spunea...

Super tarta! Arata nemaipomenit! Cred ca e foarte buna!:D pupici

Ştefania spunea...

Bună, Mihaela dragă.
Din nou ne-ai intâmpinat cu o tartă nemaipomenit de apetisantă şi sunt convinsă că este extrem de delicioasă. Eu nu am mâncat niciodată pepene verde în tarte sau alte preparate, în schimba am făcut gem de pepene verde şi este foarte delicios. Îţi mulţumesc foarte mult pentru idei şi pentru reţete.
Te îmbrăţişez cu mult drag.
O seară minunată şi-o nouă săptămână excelentă îţi doresc, draga mea! :)

Teobucatar spunea...

Inedit, draga mea si arata super!

Lubita Iancu spunea...

Este minunat;cat de frumos arata!!nu vrei sa fiu si eu copilul tau,ca tare multe bunatati as papa la tine??!!!
Pup draga mea si sanatate maxima!!

Retete Savuroase spunea...

Foarte bine arata. Sunt foarte curioasa de gust. Nu am mancat prajitura cu pepene rosu.

Stefy spunea...

imi place pepenele rosu deci clar ca si acest desert este pe gustul meu!!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Paula Gafitescu. Multumesc!Pup!


Dani P.Chiar nu stiam,dar as fi foarte curioasa sa gust asa un preparat,mai ales ca mie imi place mult si susanul!


Marius Barbu.Este foarte gustoasa,dar sa fie rece,rece.Mi-a venit ideea in timp ce savuram o felie de pepene si imediat m-am si apucat de treaba.Ti-am mai spus eu tie ca incerc tot ce-mi trece prin minte.
Multumesc asemenea!Numai bine!


Elena. Buna,draga mea!
Acum am incercat prima oara,mi-a venit ideea in timp ce stateam la masa cu o felie de pepene in fata.
Sa stii ca merita incercata.
Pup si calde imbratisari!


Melly. Este foarte gustoasa,dar sa fie rece!
Pup!


Andreea Denisa. Este foarte gustoasa,merita sa o incerci!Pup!


M.Angi S. Multumesc mult!


Amalia Goleanu. Multumesc mult!Pup!


Laura. Multumesc mult!Te pup!


Coco. Si eu tot acum fac pentru prima oara!Multumesc!


Laura Nechita. Multumesc!


Buburuza Bubu. Buna ideea cu pepene la gratar,am sa incerc si eu pentru ca nu stiu cum este!Pup!


Deyu. Daaa,este buna dar sa fie rece!


Stefania. Buna,draga mea!
Eu nu am mancat dulceata,asa ca trebuie musai sa fac si eu!Cat despre tarta sa stii ca este grozava rece,merita sa o incerci!
Pup cu drag!


Teobucatar. Multumesc mult!


Lubita Iancu. Cu mare drag!
Multumesc mult!Pup!


Retete Savuroase. Este foarte buna,dar sa fie cat mai rece!


Stefy. Si mie imi place foarte mult pepenele!



Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

adnia spunea...

inedita...merita incercata!

Haplea spunea...

Ingenioasa tarta ta!!!Bravo!

Dana spunea...

Nu am crezut ca pepenele rosu se preteaza la tarte.
Foarte tare!!

Danutza spunea...

O super bunatate! Pupici :*

maria mihalache spunea...

mmm...............o idee minunata............buna trebuie sa mai fie!

Simona spunea...

Din pacate organismul meu nu-i prieten cu pepenele rosu, desi mie-mi place de mor. Anul asta am constatat ca limonada mi-o accepta, trebuie sa mai incerc si tarta ta!
Pupici dulci

Rocsy Ciobanu spunea...

Cu pepene rosu..Mmmm chiar interesanta!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Adnia. Sa stii ca da!


Haplea. Multumesc mult!


Dana. Nici eu nu am stiut,dar am incercat!Merita.


Danutza. Asa este!Pup!


Maria Mihalache. Este foarte buna rece!


Simona. Poate ai noroc si o sa-ti priasca si tarta!Pup!


Rocsy Ciobanu. Si tare buna!



Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

Tudor Elena Cristina.... spunea...

Ooaauu...Interesanta aceasta reteta !..Chiar m ai facut curioasa ...

Agenda di Nico spunea...

Ce idee minunata ..eu ador pepenele rosu!
Nu m-am gandit niciodata la asa o umplutura!
te pup ..o saptamana buna!

Maria spunea...

Superba reteta ta, draga Mihaela !!!Imi era dor de retetele tale :)Pupici si o ziminunata !

Aurica spunea...

foarte reusita si apetisant de savuroasa arata, te indeamna sa o degusti doar daca te uiti la poze si iti vine pofta instantaneu, excelenta si abia astept sa o incerc :D

TuneList - Make your site Live