Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: INGHETATA CU FRISCA TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

joi, 22 august 2013

INGHETATA CU FRISCA


INGREDIENTE
1150 ml.frisca
3 linguri zahar tos
2 linguri amidon
5 linguri zahar vanilat
Amidonul,zaharul tos si zaharul vanilat se amesteca,apoi se dizolva cu 100 ml.frisca.O parte din cantitatea de frisca(650 ml.) se pune intr-o oala la foc mic,si cand s-a infierbantat bine se toarna amidonul.Se amesteca incontinuu pana cand se leaga ca o budinca.Se ia de pe foc,se acopera cu o folie pe toata suprafata si se lasa la racit complet.
Frisca ramasa (400ml.)se mixeaza spuma,apoi se toarna peste budinca si se omogenizeaza.Se toarna intr-o forma si se da la congelator.
Este o inghetata cremoasa.
Pofta buna!

31 de comentarii:

Gabriela spunea...

Arata tare bine!

Unknown spunea...

Ce-mi place forma ta de inghetata! iar inghetata cred ca e pur si simplu delicioasa ;)

Laura M spunea...

Arata demential! Mi-ai facut o pofta...

Cătău spunea...

arata super si e preferata mea!!

Marius Barbu spunea...

Intr-adevar, foarte buna pe caldura, dar nici iarna n-as refuza o inghetata, mai ales daca e facuta de tine. Orice fel de mancare devine foarte usor de facut dupa retetele tale. Intotdeauna mi-a placut forma ta de inghetata.

Multumim pentru reteta si pentru frumoasa prezentare! Iti doresc un sfarsit de saptamana foarte placut!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună scumpa mea Mihaela!
Wow ce bine arată... vreau și eu..
am furata rețeta și o voi încerca!
Îmi lasă gura apă..!
Îți doresc un weekend liniștit
și sănătate multă scumpa mea!
Cu mare drag te pupic și îmbrățișez!

Lubita Iancu spunea...

Nu se poate asa ceva!!!!la cat de frumos arata,nici nu-ti vine s-o mananci!!
Pup draga mea si ai grija de tine!!

Valentina Mihaescu spunea...

Foarte frumoasa prezentarea. Inghetata cred ca este un deliciu. Incerc si eu reteta. Un weekend frumos!

Laura Nechita spunea...

Arata splendid! reteta este cum nu se poate mai simpla, cu siguranta trebuie facuta! weekend frumos!

adnia spunea...

lipsesc eu vreodata de la inghetata?!?

Oana D. spunea...

Ce pacat ca la noi e frig, ca as manca si cu ochii...

sara & Miki spunea...

Ce forma frumoasa i-ai dat! Pup1

Stefy spunea...

fur si eu o cupa de inghetata ca arata tare bine!!!

Liana10 spunea...

Ce bunatate!! arata splendid in forma asta ;-)

In bucatarie la Sidy spunea...

Cu orice at fi este minunata inghetata ta pe caldurile astea !
Ai facut-o atat de faina ca ti-e si mila sa o tai.
Te tzuc cu drag si duminica faina sa ai !

DiaMar bucataria galbena spunea...

Gabriela. Multumesc!


Paula Gafitescu. Mie-mi spui?Eu ador forma.


Laura. Multumesc!


Catau. Ma bucur ca-ti este pe plac!


Marius Barbu. Eu am inghetata mereu in congelator indiferent de anotimp.
Iti multumesc foarte mult pentru aprecieri.Te-as servi cu mare drag cu tot ceea ce pregatesc eu daca s-ar putea.
Si mie imi place mult de tot forma.
Multa sanatate va doresc tuturor!


Elena. Buna,draga mea!
Ma bucur mult ca vrei sa o incerci,sa-mi dai de veste daca ti-a placut!
Te pup si te imbratisez cu drag!


Lubita Iancu. Multumesc mult!Pup cu drag!


Valentina Mihaescu. Multumesc mult!Sper sa fie pe placul tau!
Numai bine!


Laura Nechita. Asa este,rapida si gustoasa!



Adnia. Si eu te astept mereu cu drag!


Oana D. La mine nu conteaza cum este vremea!


Sara&Miki. Asa este!


Stefy. Cu drag te servesc!


Liana10. Multumes mult!


Sidy. Asa este,merge grozav!
Te pup cu drag!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!


Simona spunea...

O alta bunatate de inghetata ai facut!!!

Haplea spunea...

Perfecta pentru vremea asta!

Ştefania spunea...

Bună seara, Mihaela dragă!

O bunătate e îngheţata ta, căruia îmi este atât de greu să-i rezit, mai ales acum când este atât de cald. Excepţională este şi prezentarea pe care ai făcut-o.
Îţi mulţumesc mult pentru reţetă. Cu certitudine o voi încerca şi eu.
Te îmbrăţişez cu mult drag. O seară minunată îţi doresc, draga mea Mihaela! :)

Cristina spunea...

Minunata! Iar forma face prezentarea irezistibila!

Danutza spunea...

Suuuper buna!! Chiar daca la noi s-a mai racit afara, nu refuz o inghetata! Pup :*

Andreea-Denisa spunea...

Vaiii Dia ce inghetata buna ai facut! Si tare bine arata, de imi vine sa o mananc pe toata! Pupici!

Buburuza Bubu spunea...

Sa tot fie caldura....cu ingheteta preparata de tine nu poate fi decat o zi de vara perfecta! Hugs

Laura spunea...

Ce frumusete, ma topesc eu cand ma uit la ea :)))

Rocsy Ciobanu spunea...

Ce cremoasa este. Frumoasa si forma!

Corina spunea...

Vai, vai vai...ce bine arata si sunt sigura ca e delicioasa. Am incercat si eu reteta ta margareta cu nuca...a iesit demential Iti doresc spor si numai bine!!!Te imbratisez cu mult drag!!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Simona. Multumesc mult.Pup!


Haplea. Perfecta pentru orice vreme!


Stefania. Imi pare bine ca vrei sa o incerci.Te pup cu drag!


Cristina. Multumesc mult!


Danutza. Eu nu refuz niciodata,indiferent de vreme!Pup!


Andreea Denisa. Multumesc mult.Te pup!


Buburuza Bubu. Multumesc mult.Te pup!


Laura. Multumesc mult!


Rocsy Ciobanu. Si mie tare draga imi este forma!Pup!

Corina. Multumesc mult!
Iti multumesc pentru ca ai incercat-o,si pentru ca mi-ai impartasit impresiile.Foarte bine imi pare ca ti-a fost pe plac.Te pup!



Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

Tudor Elena Cristina.... spunea...

Ma omori cu nebuniile tale de retete....mmmmmmmmmm sa o servesc pana nu se topeste. Pupici

Maria spunea...

Vai, ce bine arată! Zici că-s melci... Când o să fie vreme caldă rău, vom pune în practică rețeta... Abia aștept să văd și ce gust are!:)
Te pup, Miha!

Dani P. spunea...

O inghetata de zile mari. Nici nu se putea, sa nu gasesc aici la tine ceva special :) O zi frumoasa, Mihaela !

andrada`s kitchen spunea...

waaaaa ce fain arata!! inca nu am facut niciodata inghetata in casa.. dar a ta m-ar inspira sa incerc :)
Te pup!

TuneList - Make your site Live