Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: MARMELADA DE CAISE / CALUP TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

marți, 17 iulie 2012

MARMELADA DE CAISE / CALUP


INGREDIENTE
3 kg.caise
1 kg.zahar
Caisele curatate de samburi se amesteca bine cu zaharul,apoi se pune vasul la foc mic 15-20 minute.Se ia vasul de pe foc,si se trece compozitia printr-o strecuratoare pentru a indeparta pielita fructelor.
Pasta obtinuta se rastoarna intr-un vas cu fundul dublu.Se pune la fiert la foc puternic (asa isi mentine culoarea frumoasa),si se lasa pana scade si se ingroasa.In timpul fierberii se acopera oala cu un prosop (nu capac,pentru ca nu iese aburul),altfel sare in toate directiile posibile.Se rastoarna intr-o forma,apoi se lasa la racit.Eu am turnat-o in forma mea draga,apoi am asezat forma intr-o oala de marimea ei,pentru ca sa se mentina si sa nu se lateasca cu totul.Se tine la frigider pana se intareste foarte,foarte bine,apoi se da la congelator o ora.Se pastreaza la frigider,altfel se inmoaie si isi pierde forma.Nefiind sterilizata nu se poate pastra timp indelungat.
Este grozav de gustoasa.Pofta buna!

39 de comentarii:

Buburuza Bubu spunea...

yuuumy Imi ploua in gura!!!

Carol spunea...

Vreau si eu sa gust:)
Nu am făcut niciodată marmelada.... Dar nu e târziu !
Îmi place forma ta ca o floare
Pupici

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună draga mea Mihaela!
Ești fenomenală!
Arată super..mă uit și nu îmi
vine a crede că este marmeladă!
Să ai o zi frumoasă ca sufletul tău!
Te pup și îmbrățișez cu drag!

The Wandering Oltean spunea...

Inca un deliciu!

Unknown spunea...

Vai ce bine arata, ce culoare frumoasa (iar forma ta imi place la nebunie!!!) Minunata, intr-un singur cuvant- ca si gospodina de altfel! Pupici

Laura Nechita spunea...

Senzationala! Nu pot sa cred ca ai taiat frumusetea asta delicioasa. Mama, cred ca are un gust desavarsit!
Felicitari din inima!

Dorothy Sweet spunea...

Ce draguuuutaaa eee!!!Iar de gust cred ca e ..... delicios!!Pup!

Anonim spunea...

Vaaaai, ce minunatie, imi si imaginez aroma dulce-acrisoara :)
Te pup!

Kyra spunea...

Mmmmm, mor de pofta! Salivez, ca sa nu zic ca am gura plina de bale. :D

Adina spunea...

M-ai bagat in toti nervii invidiosi cu forma asta !:))

Preparat*****

Charlotte sometimes... spunea...

Dia, arata excelent!
De unde atatea idei ingenioase?

Unknown spunea...

Spectaculoasa si sunt convinsa ca are un gust divin! Felicitari! Eu am ramas cu gura cascata...

Lubita Iancu spunea...

Waw,esti incredibila(o voi spune de cate ori voi avea ocazia)!!!!
si forma draga tie,este foarte frumoasa,dar ce este in forma nu mai vorbesc!!!!
pup si o zi minunata!!

Daniela Addario spunea...

Vreau si eu marmelada de caise, dar cu tot cu forma... Superba prezentarea... Pupici !

ZielonaMila spunea...

Fantastic regulation. I am greeting

Simona spunea...

Pfaa... cum arata... Te felicit ptr rabdarea de care dai dovada si ptr bunatatile pe care le faci!
Pup cu drag

mandala spunea...

Ce forma frumoasa si la ce multe retete o poti folosi !

Vera spunea...

S-au copt caisele in gradina! Chiar astazi voi incerca reteta ta!
Multumesc tare mult!
Miammmmmmmmmmmm

Alex spunea...

no io inca asa ceva n-am vazut...deci este super tare !!! am facut si io marmelada dar asta e de-a dreptul spectaculos...

simplu si bun spunea...

Deosebit mod de prezentare!Cred ca e delicioasa!

Ştefania spunea...

Buna, Mihaela draga.
Exceptionala marmelada ta si-o prezentare pe masura! Asa cum deja ne-ai obisnuit, ai creat o adevarata opera de arta si te felicit din tot sufletul meu!
Iti multumesc mult pentru reteta. Am s-o incerc si eu pentru ca este foarte delicioasa.
Te imbratisez si te pup. O zi minunata iti doresc,Mihaela, cu mult drag! :)

Any spunea...

Ma termini! De fiecare data cand trec pe la tine, vad lucruri noi! Excelent!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Buburuza Bubu. Este buna si aromata.Pup!


Carol. Eu am mai facut din prune,este buna.Forma si mie imi este foarte draga,cred ca se vede acest lucru.Pup!


Elena. Buna seara,draga mea!
Iti multumesc din suflet pentru aprecieri.Ma simt onorata.
Te imbratisec cu mult,mult drag!
O seara excelenta iti doresc!


The Wandering Oltean. Multumesc mult.O seara buna!


Poliana. Ma bucur mult ca este pe placul tau.
Cat despre forma,si mie imi este foarte draga,cred ca se observa acest lucru.O folosesc la orice merge pus in ea.
Multumesc pentru aprecieri.
Pupici!


Laura Nechita. Nu-mi venea nici mie sa o tai,dar totusi pentru a fi papata am facut-o.Gustul este grozav.Pupici!


Camy Sweet. Multumesc mult.Daaa,este foarte buna.Pupici!


Delicious Flavours. Iti imaginezi foarte bine,exact asa este.Pupici!


Kyra. Vino la mine in vizita.Pup!


Adina. Si mie imi este foarte draga forma.
Multumesc mult.
Pupici!


Charlotte sometimes. Multumesc mult.
Sincer?Seara,atunci cand ma relaxez imi vin ideile,si daca se poate le si pun in practica.Te pup!


Anca B. Este foarte gustoasa.
Iti multumesc mult pentru aprecieri.
Pupici!


Lulu. Ma onoreaza vorbele tale.Multumesc foarte mult.
Daaa,forma o ador,iar marmelada este gustoasa tare.
Pupici multi!


Daniela. Marmelada iti dau cu cea mai mare placere,dar fara forma.Alta nu mai am.Pupici multi!


ZielonaMila. Thanks you.


Simona. Iti multumesc foarte mult pentru aprecieri.Pupici!


Mandala. Asa este.O seara buna!


Vera. Spor la treaba.
Cu mare placere.
Pupici!


Alex. Ma bucur mult ca este pe placul tau.Pup!


Simplu si bun. Multumesc mult.Daaa,este buna si aromata.
O seara buna!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

Melly spunea...

Ce bine arata! Mai ca imi vine sa intind mina sa gust!
Seara placuta Dia!

Mihaela spunea...

Foarte bine arata, aveti o forma minunata pentru prezentare, iar reteta delicioasa, pupici!!!

GelaDumi spunea...

Am reluat reteta de trei ori si m-am holbat la poze muta de admiratie. Te felicit pentru tot ce faci.

Marius spunea...

Incredibila! Mai trebuie sa spun ca nu am mancat niciodata marmelada de caise? Este minunat tot ce faci pe blogul tau. Multumim pentru reteta si pentru frumoasa prezentare!

TeoBucatar spunea...

Minunata!De mult nu am mai mancat marmelada!

sara & Miki spunea...

Genial... cand eram mica se gasea sa cumperi marmelada la calup. Ce buna trebuie sa fie... Pup!

mandala spunea...

Dia, doresc mamei tale multa sanatate si refacere cat mai rapida!

Antonina spunea...

Dementiala! n-am mai mancat de ani de zile marmelada. grozava treaba!

Iulia ❤️ spunea...

mmmmmmmmmmm, ce delicatete!!!!! arata super!!!!!!

Ioana V. spunea...

sunt sigura ca e un deliciu! mi-e tare pofta...

Mimmi spunea...

Waw ce bine arata,cred ca e foarte aromata si gustoasa :)

Lavi spunea...

N-am mai mancat marmelda de cand eram mai pustoaica, hmmm ce deliciu. Te pup!

Haplea spunea...

M-am dus cu gandul direct la copilarie!Arata suuuper bine!

Danutza spunea...

Super delicioasa si arata asa de frumos! Pupici!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Stefania. Buna seara,draga mea!
Iti multumesc foarte mult pentru aprecieri.
Ma bucur mult pentru ca vrei sa o incerci.Sper sa-ti placa la fel de mult cum imi place si mie.
Te pup cu drag!
Imbratisari multe!


Any. Multumesc foarte mult.Pup!


Melly. Multumesc mult.Pupici!


Mihaela. Ma bucur tare mult pentru ca este si pe placul tau.Forma si mie imi este foarte draga.Pup!


GelaDumi. Iti multumesc foarte mult pentru aprecieri.Pupici!


Marius. Multumesc mult.Nici eu nu am mancat marmelada de caise,dar sa stii ca este foarte buna,si merita tot efortul.Iti multumesc foarte mult pentru aprecieri.Toate cele bune!


TeoBucatar. Multumesc mult.Te pup!


Sara & Miki. Multumesc mult.Mama imi cumpara marmeleda asortata,tare buna era.Dar si aceasta este super,merita efortul.Pup!


Mandala. Iti mulumesc mult pentru gandul tau bun.Te pup!


Antonia. Daaa,asa este.Pupici!


Iulia S. Multumesc mult,Da,este buna,buna.Pup!


Alintuzika. Ai perfecta dreptate.Pup!


Mimmi. Multumesc mult.Da,este aromata si gustoasa.Pup!


Lavi. Eu pana acum am mai facut marmelada asortata si am mancat.Pup!


Haplea. Ma bucur.Multumesc mult.Salutari!


Danutza. Asa este,multumesc mult.Pupici!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

Lady Butterfly spunea...

Ce frumos!:)

TuneList - Make your site Live