Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: MARMELADA ASORTATA - CALUP TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

luni, 5 septembrie 2011

MARMELADA ASORTATA - CALUP


INGREDIENTE
Fructele se cantaresc dupa ce au fost curatate.
1 kg.de mere (curatate si de coaja)
1 kg.de pere (curatate si de coaja)
1 kg.de prune
1 kg.nectarine
600 g.zahar tos (sau mai mult,dupa gust)
300 ml.apa rece
Fructele curatate,se taie potrivit de mari,si se pun la fiert cu apa.( Pare putina apa,dar este suficienta,pentru ca fructele mai lasa si ele zeama lor).Se lasa la fiert la foc potrivit,pana cand sunt moi merele si perele(care fierb putin mai greu).Se amesteca periodic.
Se lasa fructele sa se raceasca,apoi se paseaza la blender,dupa care se strecoara pentru a indeparta pielita de la prune si nectarine.
Se toarna compozitia intr-o oala cu fundul dublu,se adauga zaharul,si se pune la fiert la foc mic.Se fierbe 3 ore,amestecandu-se periodic.In acest timp scade destul de mult.
Se rastoarna intr-o forma (eu am rasturnat-o intr-o forma pentru chek),se lasa sa se raceasca,apoi se da la frigider 12-14 ore,dupa care 1 ora la congelator.Se pastreaza la frigider.Merge de minune cu o felie de paine si o cana cu ceai sau lapte.Pofta buna va doresc.




31 de comentarii:

Danutza spunea...

Wow, super a iesit!!! Mi-am amintit de marmelada, tare buna mai era:) Pupici!

mandala spunea...

ce bine arata !

minoki spunea...

O idee foarte buna pentru zilele de iarna. Eu am o reteta de prajitura cu marmelada>

Maya spunea...

Arata excelent. Nu am facut asa marmelada niciodata!
Pupici!

Adela Zilahi spunea...

Arata excelent, nu am mai mancat marmelada cam de mult timp. Noi facem cornuletele fragede cu marmelada sunt excelente!

dia spunea...

la ce nu e buna marmelada?
acum mi-am adus aminte ca am si eu forma ca a ta...am facut rulada cu 3 feluri de ciocolata in ea:)

sara & Miki spunea...

Minunat ti-a iesit. Nu am mai facut de multi ani. Pupici!

TeoBucatar spunea...

Dia,iubito nu imi spune ca ai facut asa ceva!E grozav si normal ca imi aduc aminte si ma apuca nostalgia!Pupici,harnicutzo!

sarah spunea...

mi-ai starnit pofta de mamelada.din pacate ma pregatesc de emigrat asa ca o pun pe lista de asteptare.pupicei

In bucatarie la Sidy spunea...

Vai ce faina ti-a iesit !
zau ca-mi reaminteste de marmelada ca se vindea la...cutie. Camparai o bucata cat de mare voiai.
Felicitari Dia !!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Danutza. Multumesc.Este buna intr-adevar.Te pup!

Mandala. Multumesc mult.O zi buna iti doresc.

Minoki. Iarna care acusica soseste.Te pup!

Maya. Multumesc mult.Pupici!

Adela. Multumesc mult.Eu prepar cornuri mari.O zi buna sa ai.

Adnia.Intr-adevar,o folosesti la diverse.Te pup!

Sarah&Miki. Multumesc mult de apreciere.Te pup!

Teo.Nu m-am lasat pana nu am reusit.Ma bucur ca nu sunt numai eu nostalgica.Te pup!Multumesc.

Sarah.Cum adica?Unde emigrezi?Sper din suflet ca nu mult timp.Pupicei!

Va multumesc mult de vizita,si va mai astept.

Ioana V. spunea...

Ce bine arata......super!!!

Livia spunea...

Arata foarte bine si cred ca e delicioasa!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Sidy. In dorul celei de la cutie,am dorit sa o fac asa.Multumesc de apreciere.Pupici!

Alinutzika. Multumesc mult.O zi buna!

Livia. Multumesc.Da este foarte buna.O zi buna sa ai!

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

sarah spunea...

Cred ca emigrez la casa din Thailanda dar iau "Sarah's home" (blogul)dupa mine :)).pupicei

Dana Mariette spunea...

O idee super interesanta!Nu ma gandeam ca se poate face si acasa asa ceva.Acum am retinut!O seara buna sa ai!Pupici:*

Mihaela Negrescu spunea...

interesanta marmelada,nu am vazut o asa prezentare pana acum!!felicitari!!Seara frumoasa!!!

Anonim spunea...

cat de bine arata !!!! ... nici eu nu am facut asa ceva , dar merita sa incerc intr-o zi ;), arata prea frumos si sigur e buna!!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Sarah. Daca iei blogul,atunci este bine.Pupicei!

Mariette. Am incercat de cateva ori,apoi am reusit.Te pup!

Fantezie in bucatarie. Multumesc de apreciere.O seara buna sa ai!

Catkichen. Ma bucur ca-ti place.Este intr-adevar tare buna.Te pup!

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

Unknown spunea...

Uau! Super reteta. La bookmarks cu ea. In weekend aduc de la tara fructe si neaparat fac si eu.

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ma bucur ca-ti place marmelada mea.Multumesc de vizita,si te mai astept.

Nely spunea...

Woow, super ti-a iesit! Imi aduc aminte de ea, cat de buna era!!! reteta ta este excelenta si iti multumesc pentru ea! Multumesc si de vizita pe blogul meu, pupici!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Nely. Multumesc de aprecieri.Multumesc si eu de vizita,si te mai astept.Pupici!

Fancy Cake spunea...

Foarte faina ideea! Mi-am salvat reteta. Nu am mai vazut asa ceva din anii copilariei.

Anonim spunea...

imi place marmelada si nu am mai mancat de foarte mult timp!! cu siguranta este delicioasa!

In bucatarie cu Aziz spunea...

Vai cat de buna ,trebuie sa incerc e musai!!!

ophelia1983 spunea...

aoleu, ce imi faci tu mie! vreau si eu marmelada! de facut nu prea gasesc timp, dar daca o sa gasesc la piata, cu siguranta imi iau...desi cred ca facuta in casa e mult mai buna! iamy!

Marius Barbu spunea...

Am remarcat marmelada ta asortata si mi-am "clatit" ochii cu ea pentru o clipa. Foarte reusita!

Multa sanatate!

Cristiana spunea...

Oare ati putea trimite marmelada la comanda ?

Alice Kitchenette spunea...

cautam de mult o asa reteta, multumesc ma apuc de treaba!!!!

Adina spunea...

Voi prepara si eu marmelada ta, arata minunat !

TuneList - Make your site Live