Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: PERE IN SOS DE NECTARINE TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

luni, 26 septembrie 2011

PERE IN SOS DE NECTARINE



INGREDIENTE
6 pere tari
2 nectarine
250 ml.apa
250 ml.zeama de compot de pere
2 linguri zeama de lamaie
1 lingurita coaja rasa de lamaie
1 lingura miere de albine
1/2 lingurita scortisoara
1 plic zahar vanilat
Perele se curata de coaja,fara a indeparta codita.

Se amesteca apa,zeama de compot,mierea de albine,scortisoara,zaharul vanilat,zeama de lamaie,coaja de lamaie si se pun la fiert la foc mic 15 minute.Se ia vasul de pe foc si se adauga nectarinele taiate bucatele mici.Perele curatate se adauga in siropul pregatit.
Se da vasul la cuptor la foc potrivit,si se lasa pana cand perele sunt partial moi.Periodic se stropesc cu sirop ca sa nu se usuce.Cand se scot din cuptor se ung cu miere de albine.Se tin la frigider cateva ore,apoi se servesc.Eu le-am stropit cu ciocolata topita. Pofta buna.






21 de comentarii:

dia spunea...

ce idee buna! n-am mai mancat asa ceva...si cred ca voi incerca reteta! te pup

Danutza spunea...

Un deliciu! Azi ma duc in piata sa iau pere ca tare pofta am:) Pupici!

Georgi spunea...

yum!pere si ciocolata!ce combinatie divina!

Fancy Cake spunea...

Tare bine mai arata!

maria elena spunea...

DiaMar, ce bunatate ai pregatit aici, ce apetisant!!!!!!!!!!!

Miha spunea...

Ce bine arata! Super!

sarah spunea...

par delicioase.pupici

Maya spunea...

Arata de îmi vine sa ma îmbaiez între perele alea!
Fantastic! Un deliciu!
Pup si o saptamîna frumoasa :*

Din bucataria mea spunea...

Ce deliciu si ce arome!!!! Hmmm, o bunatate! Pup!

TeoBucatar spunea...

Imi place ce le-ai ciocolatit pe aceste pere!

In bucatarie la Sidy spunea...

Iar ne rasfeti cu bunatati...
Nici nu pot sa citesc reteta ca-mi ploua-n gura, la cat de fain poate sa arate.
Super !!!

Corina spunea...

Ce bunatate! Cred ca-s delicioase!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Adnia. Incearca,o sa-ti placa.Pup!

Danutza. Spor la bucatarit.Sper sa-ti placa.Te pup!

Georgi. Eu as manca ciocolata non-stop.O zi buna.

Fany Cake. Multumesc mult.Te pup!

Maria Elena. Ma bucur ca-ti place.O zi buna sa ai.

Miha. Multumesc.Te pup!

Sarah. Chiar sunt bune.Mai ales reci.Pupici!

Maya. Multumesc de aprecieri.Te pup si iti doresc si eu o saptamana minunata.

Licuta Marin. Poate le vei incerca.Pupici!

TeoBucatar. Eu ador ciocolata,asa ca nu putea lipsi.Pup!

Sidy. Multumesc mult.Ma bucur ca-ti place.Te pup!

Corina.Sunt tare bune sa stii.O zi minunata sa ai.

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

Anonim spunea...

super combinatie , si mie imi place ce ai facut tu aici , simplu si gustos !!!!

Unknown spunea...

Aromate si gustoase. Minunate perele tale.

maria mihalache spunea...

Un deliciu.
O seara frumoasa!

Mihaela Negrescu spunea...

imi ploua in gura la cat de bine arata si sigur sunt si gustoase!bravo!!pupici

sara & Miki spunea...

MInunate arome. Nu participi cu ea la Provocarea lunii septembrie de la Betty? Para e tema. Pupici!

Ioana V. spunea...

arata foarte foarte bine. E super ideea! Pupici

DiaMar bucataria galbena spunea...

Catkitchen. Imi pare bine ca-ti place desertul.O seara buna sa ai!

Brandusa. Foarte gustoase,intr-adevar.O seara buna iti doresc!

Maria Mihalache.Sa stii ca da.O seara minunata sa ai!

Sara&Miki. Ma bucur ca-ti place.Ba da,am trimis la Betty.Pupicei!

Alinutzika. Multumesc pentru aprecieri.Te pup!

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

Utzu spunea...

Mihaela, ca sa poti participa cu reteta asta la provocarea lunii ptb sa specifici undeva in textul retetei ca participa la Provocarea lunii septembrie Dulce Romanie, si sa pui urmatorul link http://bettykitchen.wordpress.com/2011/09/01/provocarea-lunii-septembrie-dulce-romanie-2011

Altfel, nu prea pot sa o pun sa participe. Sper sa reusesti s faci ayi lucrul acesta, ca maine deja apare parada :)

TuneList - Make your site Live