Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: BULZ DIANA TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

luni, 19 noiembrie 2012

BULZ DIANA

.
INGREDIENTE
mamaliga potrivit de tare
carnati de casa
cas proaspat sarat dupa gust
smantana
masline rondele
patrunjel verde
Intr-un vas termorezistent micut uns cu unt,se aseaza in straturi mamaliga,smantana,carnatii,branza,rondele de masline si patrunjel.Se da la cuptor 15 minute,apoi se serveste.
Pofta buna!

37 de comentarii:

Alina Avram spunea...

Gustos și consistent.

Laura spunea...

Papa buna !!!!!!!

Daniela Addario spunea...

Si ?! Portia mea unde e ?! Imi place mamaliguta in orice combinatie, iar in straturi cu fel de fel de papite minunate intre felii, e o nebunie... Pupici !!!

Biochimist la cratita spunea...

Yummy! Vin si eu la o portie!
Pup

Kyra spunea...

Ce combinatie delicioasa!
Atit de neaosa si totusi poate concura cu cele mai sofisticate feluri de mincare.
Copilul tau stie ce e bun.
Iar tu o rasfeti.
Ceea ce face orice mama pentru copilul ei.

Buburuza Bubu spunea...

Eu sunt la cafea dar zau daca as refuza o portie de bulz la ora asta :) Hugs

Marius Barbu spunea...

Ce reteta interesanta! Credeam ca "bulz" e un cuvant inventat de tine, dar am vazut pe net ca este un fel de mancare cunoscut si exista diverse retete si prezentari. Evident, nu l-am incercat niciodata, dar este usor de preparat si este pe gustul meu. Foarte frumos decorat la final cu masline negre!
Iti doresc o saptamana foarte placuta!

Unknown spunea...

Ce bunatate!!! Arata minunat, nu e de mirare ca il prefera asa ;)

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună draga mea,Mihaela!
Arată bestial de bine,am furat rețeta și o voi incerca
după ce termin regimul!
Îmi plouă în gură de poftă..nu mai slăbesc eu!
Îți doresc o săptămână cât mai frumoasă!
Cu mare drag te îmbrățișez!
Pupici..

coco spunea...

ati mancat-o toata ???

Simona spunea...

Ce bine arata!!!

Cristina spunea...

Te cred si eu ca ii place, cine ar refuza o portie???

Dani P. spunea...

O, daaa !!! Mamaliguta buna si calda cu bunatati :) Ma inscriu si eu pe lista doritorilor :)

Ştefania spunea...

Buna, Mihaela draga!
Excelent arata, bulzul Diana. Mi-ai facut o pofta... mama mama... hmmmm, inghit doar in sec. Mamaliga imi place foarte mult! Imi place tare mult cum o rasfeti pe Diana, numai cu bunatati, care mai de care mai gustoase si sanatoase!
Am luat deja reteta, cu certitudine am s-o incerc si eu. Iti multumesc mult pentru ea.
Te pup si te imbratisez cu mult drag!
O seara minunata si-o noua saptamana excelenta iti doresc, Mihaela draga! :)

Mari spunea...

N-are gusturi rele Diana! Imi place si mie!

Dana spunea...

Sa inteleg ca Diana e "sef"...stie ea ce stie!!!

sara & Miki spunea...

Nu am mai mancat demult, mi-ai facut pofta!

The Wandering Oltean spunea...

Hmmm... are gusturi bune Diana!

In bucatarie la Sidy spunea...

Miha draga ia pofteste-ma si pe mine la o strachina din asta si iti promit ca nu ma uit nici la calorii , nici la diete si las farfuria curata de zici ca nici nu a fost nimic in ea....
Cum sa refuzi o asemenea bunatate ?
Te tzuc cu drag Mihaela !

DiaMar bucataria galbena spunea...

Dohotariu Avram Alina. Asa este.Pup!


Laura. Daaa,foarte bun!Pup!


Daniela. Acum fac si pentru tine,vino repede!Pup!


Alina Vicu. Vino,eu te astept!Pup!


Kyra. Asa este,poate concura cu mancarurile alese!
Si inca ce bine stie Diana!
O seara buna!


Buburuza Bubu. Este greu de refuzat!Pup!


Marius Barbu. Nu,nu l-am inventat eu.Eu doar am inventat combinatia care sa fie pe placul Dianei.Merita incercat,este asa de gustos!
Multumesc mult pentru aprecieri!
O seara minunata iti doresc!


Paula Gafitescu. Doar asa il mananca,altfel nu se atinge de el.Pup!


Elena. Buna,draga mea prietena!
Ce bine ca este si pe gustul tau!Cand termini cu regimul trebuie sa o executi!
Te pup si te imbratisez cu drag!
Toate cele bune!


Coco. Facem altul si pentru tine!Pup!


Simona. Multumesc mult.Te pup!


Cristina. Nu cred ca se poate refuza!Pup!


Dani. Si bine faci ca te inscrii,este minunat.Fac muuuulte portii pentru toti doritorii!Numai bine!


Stefania. Buna,draga Stefy!
Ma bucur asa de mut cand vad ca retetele mele sunt pe placul prietenilor mei dragi!
Daca nu o rasfat eu pe Diana,atunci cine?Nu pot exprima in cuvinte dragostea mea pentru ea!
Te pup cu drag!
Toate cele bune!


Mari. Gusturile ei sunt putine,dar bune!Pup!


Dana. Si inca ce bine stie!Pup!


Sara&Miki. Este asa de gustos!Pup!


The Wandering Oltean. Are gusturi putine,dar bune!Mi-as fi dorit totusi sa nu fie asa de mofturoasa!Numai bine!


Sidy. Iti fac cu mare placere,vino repejor la mine!Pupici muti!



Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

Flori spunea...

De la asa un pranz delicios nu as lipsi nici eu! :)

Simona spunea...

As manca asa ceva la fiecare masa!! Daca tot vine Diana la mine.. sa-i dai si 2 portii d-astea :))
Pupici

Liana10 spunea...

Eu sunt tare curioasa sa o vad pe Diana ta, ca tot ce-i pregatesti ei, imi place si mie maxim!! :D

Maria spunea...

Si mie imi place, cei place lui Diana :)!

Any spunea...

Eu ti-am spus mai demult ca Diana stie ce-i bun!

angi spunea...

Ce bunatateeee!!!!

Haplea spunea...

Ei dar ce bunatate ai preparat acolo!!

Unknown spunea...

wowwwwwwwwwwww ce gustossssssssssssss!!! O sa incercam si noi!

Unknown spunea...

incerc cind am toate ingredientele, multumesc mult... imi place, deja simpt gustul!!!

Tudor Elena Cristina.... spunea...

Draga mea...nu stiu daca sa te "urasc" sau sa te iubesc....pentru ca ma omori incet si bine....:)))......Si cum eu nu stiu sa urasc...nu pot decat sa ma simt bine aici la tine...!!...Pupici multi si spooor!!!

Magda spunea...

Doamneee, ce minunatie! De unde iti vin ideile astea minunate? Cum sa nu iti placa asa ceva!?

DiaMar bucataria galbena spunea...

Flori. Cred ca place oricui.Pup!


Simona. Cu mare placere pregatesc si pentru tine!Pup!


Liana10. Imi pare bine sa aud acest lucru!Pup!


Mare Maria. Foarte bine!Pupici!


Any. Si inca ce bine stie!Te pup!


Angi. Asa este.Pup!


Haplea. Multumesc mult.Numai bine!


Liuba. Ma bucur ca este si pe placul tau.Spor la treaba si pofta buna!Pup!


Tudor Elena Cristina. Si tu ma rog ce-mi faci mie cu bunatatile tale?As vrea din fiecare cate ceva!Pupicei multi si spor la bunatati!


Magda. Imi pare bine ca-ti place!Pai,la cat de mofturoasa este Diana,trebuie sa-mi vina idei!Pup!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

maria mihalache spunea...

Un deliciu...................asa ceva nu asi refuza niciodata!

Corina spunea...

Cum sa nu mananci asa ceva??? Diana stie ce-i buuuun!!! Te pup!!!

Lubita Iancu spunea...

Ehei stie Diana ce-i bun
Bravo Diana,bravo Mihaela!!
Pup!!

Giorgia Cooking spunea...

Vai ce pofta! Pacat ca din cauza regimului sotului meu nu pot pregati si eu asa ceva! Arata criminal! Pupici

DiaMar bucataria galbena spunea...

Maria Mihalache. Te cred pe cuvant!Pup!


Corina. Si inca ce bine stie!Pup!


Lulu. Multumesc mult,mult.Pupici!


Giorgia Cooking. Imi pare rau ca nu-ti poti potoli pofta,stiu si eu cum este!Pupici!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

TuneList - Make your site Live