Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: GALUSTE CU ZARZARE / CAISE TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

luni, 23 iulie 2012

GALUSTE CU ZARZARE / CAISE

INGREDIENTE
100 g.branza de vaci
1 ou
2 galbenusuri
100 g.unt
3 linguri pesmet
1 lingura zahar tos
putina sare
faina
zahar pudra vanilat
caise sau zarzare
zahar cubic
Untul (70 g.) se topeste,apoi se adauga oul,galbenusurile,sarea,zaharul tos si branza.Se amesteca bine,apoi se adauga faina pana se obtine un aluat potrivit de tare care poate fi modelat.
Fructele (eu am avut caise) se curata de samburi,fara insa a se rupe.Se aseaza in mijlocul lor cate un cubulet de zahar.Se ia cate o bucatica de aluat si se intinde.Se aseaza  fructul,apoi se strange modelandu-se o biluta.
Intr-o oala potrivit de mare,se pune apa si putina sare.Cand da in clocot apa,se adauga galustele.Se lasa la fiert 15-20 minute la foc potrivit.Se scot apoi pe o farfurie.
Untul ramas se topeste,se adauga pesmetul si se amesteca bine cateva minute,apoi se ia vasul de pe foc.Se tavalesc galustele prin pesmet si prin zahar pudra vanilat.
Pofta buna!

26 de comentarii:

Vera spunea...

Miammmmmmmmmmmmm! Cu siguranta e de incercat reteta!
Arata grozav! Si trebuie sa aiba un gust la fel de grozav

Carol spunea...

Ingenioasa reteta.. si arata bestial. Obisnuiam sa culeg zarzare la bunica mea. Pe aici nu prea au gust fructele. Chiar as vrea sa gust o bucatica de la tine. Ai un spor deosebit la bunatati.
Pupici si o saptamana frumoasa.

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună draga mea Mihaela!
Arată super...merită încercat!
Îți doresc o săptămână minunată și plină
de împliniri!
Te pup și îmbrățișez cu drag!

Biochimist la cratita spunea...

Minunate galuste! Abia astept sa le gust! Poop

coco spunea...

minunate...numai cu prune am facut , dar cred ca vreau si cu caise !

Dorina spunea...

Spun prezent la galuste

Ramona Alina spunea...

Mmm....am venit si eu!!!

Gabriela spunea...

Ce bune trebuie sa fie! Am facut si eu ceva asemanator, cu prune, cu ceva vreme in urma...

Anonim spunea...

Numai bunatati cu caise !! :((( Trebuie sa fac si eu galustele astea ca tare mi-ai facut pofta !!

Adina spunea...

Sunt foarte faimoase dar nu am mancat niciodata;stiu ca se fac si cu prune!:)
*****

Danutza spunea...

Delicioase!!!

Daniela Addario spunea...

Ce as servi vreo 10 bucati... inca o fructa care-mi lipseste iar acasa aveam gradina plina cu zarzare... Oare daca le dadeai prin nuca macinata cu zahar, ce gust aveau ?! Pupici si o saptamina minunata iti doresc !

Anonim spunea...

Interesante galustele tale, draga mea. Nu am mai facut astfel de compozitie, ma refer la branza, dar merita incercat cu siguranta.
Eu fac azi cu prune, ca nu am gasit caise frumoase in piata :(
Pupici

Buburuza Bubu spunea...

Mmmm ce reteta interesanta,aratoasa si cu siguranta gustoasa!hugs

Melly spunea...

Cu prune am mai facut, insa cu zarzare nu am incercat!
Sigur sunt delicioase!
Interesanta reteta Dia!
Sa-i dau o idee mamei ca tot ma intreaba ce sa mai faca de mincare! ;)
Seara placuta!

Ştefania spunea...

Arata exceptional galustile cu zarzare, Mihaela draga si sunt convinsa ca sunt si foarte delicioase. Hmmm, ce pofta mi-ai facut. Noi face acasa ceva asemanator si-i numim, gomboti, pe care ii umplem cu prune si sunt foarte deliciosi.
Te imbratisez cu drag. O seara minunata iti doresc, Mihaela draga! :)

Mihaela spunea...

Oh da...tocmai am citit comentariul tau si am venit repede in vizita, sunt foarte gustoase caisele, trebuie sa profitam de perioada lor :) de reteta nu am cuvinte e super minunata, pupicei!!!

Dana spunea...

Interesanta faza cu zaharul cubic in caisa. Am retinut. Oricum...mi-ai facut o pofta!

Simona spunea...

Foarte faine sunt. Dar eu raman doar cu privitul!
Pupici

Marius spunea...

La prima vedere (in prima imagine) credeam ca sunt in genul galustelor cu prune, unde galustele sunt din cartofi. Dar vad ca sunt diferite, deci am mai invatat ceva nou. Imi plac foarte mult; imi place si floarea din galuste taiate. Iti doresc o seara minunata!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Vera. Sunt bune si rapid pe pregatit.Pup!


Carol. Ma bucur tare mult pentru ca iti plac.Cu placere te-as servi si pe tine.Pupici!


Elena. Buna,draga mea prietena!
Multumesc mult.
Sa stii ca merita,sunt asa de bune.
Te pup si te imbratisez cu mare drag!
O zi buna iti doresc!


Alina Rhapsody. Multumesc mult.Pup!


Coco. Si acestea sunt foarte bune.Te pup!


Dorina. Bine ai venit.Te pup!


Ramona Alina. Bine ai venit.Pupici!


Gabriela. Am facut si cu prune.Sunt bune cu orice umplutura.Pup!


Catkitchen. Trag tare cu aceste fructe parfumate,imi plac foarte mult.Pup!


Adina. Stiu,stiu.Eu le-am postat anul trecut pe cele cu prune.Pup!


Danutza. Ai perfecta dreptate.Pup!


Daniela. Cred si eu ca-ti lipsesc aceste fructe grozave.Si mie mi-ar lipsi,le ador.
Cu siguranta sunt bune si cu nuca.Pupici!


Delicious Flavours. Prefer acest aluat pentru ca se face mai repede.
Cele cu prune sunt la fel de gustoase.Pupici!


Buburuza Bubu. Sunt foarte gustoase.Merita sa le incerci.Pup!


Melly. Sunt la fel de bune,merita incercate si acestea.Pupici!


Stefania. Buna,draga mea!
Multumesc mult.Si cele umplute cu prune sunt foarte bune.
O zi buna iti doresc!
Pupici!


Mihaela. Bine ai venit.Vreau sa profit la maxim de aceste fructe super bune.
Ma bucur pentru ca sunt si pe placul tau.Pupici!


Dana. Multumesc mult.Pup!


Simona. Multumesc mult.Pupici!


Marius. Aluatul acesta este super rapid si foarte gustos,merita incercat.Am facut si cu aluat din cartofi si este bun si acela.
Multumesc mult pentru aprecieri.
O zi buna iti doresc!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

Laura Nechita spunea...

Superbe si delicioase. Ce simpatice sunt, vreau sa pap si eu una...doua...:P
Te-am pupat!

Timea spunea...

Minunat arata draga mea! Galustele sunt in topul preferintelor mele si desi cele cu prune le consider the best, nu refuz insa nici cele cu caise. Fur vreo 10 buc de la tine, ca cu 2 -3 nu ma satur!

The Wandering Oltean spunea...

Foarte interesante! Nu le-am incercat niciodata pana acum

DiaMar bucataria galbena spunea...

Laura Nechita. Ma bucur tare mult pentru ca sunt pe placul tau.Pup!


Timea. Sunt grozave cu ambele umpluturi.
Chiar te rog.
Pupici!


The Wandering Oltean. Sa stii ca merita sa le incerci.Salutari!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

Claudia B spunea...

Hmm dar cubul de zahar nu trebuia sa se topeasca? Sau ramane in aceeasi forma si textura? P.S. Felicitari pt blog.. imi fac muuult rau uitandu-ma la retetele tale avand in vedere ca sunt la dieta :))

TuneList - Make your site Live