Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: PREMIU TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

luni, 16 ianuarie 2012

PREMIU


Astazi va arat un frumos premiu primit de la Stefy harnicuta.Iti multumesc mult draga mea pentru onoarea pe care mi-ai facut-o oferindu-mi acest premiu.Dar tot Stefy spune ca pentru a intra in posesia lui, trebuie mai intai sa raspund la trei intrebari.

1.Care este reteta voastra preferata de mancare postata pe blogul vostru?
Raspuns.Din retetele postate pana acum,imi plac mai multe mancaruri,dar totusi cel mai mult imi plac Ardeii umpluti.

2. Care este desertul preferat postat pe blogul vostru?
Raspuns. Foarte clar, si fara nici un dubiu este Inghetata.Eu personal o pregatesc indiferent de anotimp.

3. Ce mancare credeti ca nu ati incerca niciodata sa mancati?
Raspuns. Cred ca daca ma apuc sa insir tot ce nu as manca imi trebuie cateva pagini.Dar ma limitez acum doar la creier,fudulii si carne de miel sau oaie.

Stefy spune ca eu pot sa ofer acest premiu mai departe numai la 10 bloguri.Va rog mult sa nu va suparati,eu cu mare drag as vrea sa-l ofer tuturor prietenilor mei Asa ca la randul meu il ofer urmatoarelor bloguri (in ordine alfabetica):
1.Adela's  cakes
2.Blogul lui Haplea
3.Culorile din farfurie
4.Hrana cea de toate zilele
5.Ikka's blog
6.Irina Olaru
7.Pusik's blog
8.Piri Piri e Canela
9.Preparam si mancam
10.Simona's World

Va invit cu drag sa-l ridicati.

22 de comentarii:

Marius Barbu spunea...

Felicitari pentru premiu, blogul tau este unul dintre favoritele mele!

coco spunea...

bravooo...acu..daca ai luat un premiu..trebuie sa ne tratezi cu o papa buna :)

Ana-Maria spunea...

Felicitari pt premiu! Ai un blog plin de inspiratie. Multa sanatate si spor pe mai departe, pupci.

Micky Apostu spunea...

Felicitari pentru premiu draga mea. Te pup!

Laura spunea...

Felicitari pentru premiu :*

Ioana V. spunea...

Felicitari pentru premiu, darga mea! Ma bucur mult ca vrei sa mi-l oferi si mie, dar te rog sa-mi spui cum pot sa-l revendic..:)))Te pup!

Ioana V. spunea...

P.S. Vreau sa adaug ca nu am primit inca nici un premiu, deci nu stiu cum se procedeaza. Il copiez de pe blogul tau la mine in blog si il postez cu explicatiile de rigoare, bineinteles..:))? Atat?

minoki spunea...

Felicitari pentru premiu. O saptamana frumoasa!

Simona spunea...

Felicitari ptr premiu!! Si iti multumesc ptr premiul acordat! Esti o draguta, si il accept cu mare bucurie! Pupici

Haplea spunea...

Multumesc mult pentru premiu!

Mihaela spunea...

Un blog cu retete interesante .Cu siguranta voi reveni mai des, poate chiar sa ma inspir din vreo recomandare .O seara buna si sa speram calma :)!

Ramona Alina spunea...

Multumesc frumos, ce onoare pe mine:d

mia spunea...

felicitari pt p`remiu eu deasemenea tias da un premiu ca tare bun blog ,ma inspira dar nu stiu cum se faceasa ca te felicit pt acesta .
iti multumesc ca mai vizitat si de mesaj iti doresc noapte buna si iti doresc sa reusesti sa faci piine integrala.www.tartasconimaginacion.blogspot.com sau mia

Dana C spunea...

multumesc pentru premiu, am venit sa-l ridic, te pup :*

Adela Zilahi spunea...

Multumesc mult pentru premiu si pentru ca te-ai gandit la mine! Il ridic acuma ni!! Te pup!

sara & Miki spunea...

Multumesc frumos, ma bucur ca ma numar printre prietenii tai de suflet. Il ridic cu drag, pupici!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Marius Barbu. Iti multumesc din suflet pentru aprecieri.Sper sa revii mereu cu placere si sa nu dezamagesc niciodata.O seara buna iti doresc.

Coco. Multumesc mult.Asa o sa fac.Te pup!

Ana-Maria. Multumesc mult pentru cuvintele frumoase.Pup!

Micky. Multumesc mult.Te pup!

Laura. Multumesc mult.O seara buna.

Alinutzika. Multumesc mult.Da,asa il ridici.Pup!

Minoki. Multumesc mult.O seara buna iti doresc.

Simona. Multumesc mult.Cu mare placere ti-l ofer.Pupici!

Haplea. Cu placere ti-l ofer.O seara buna.

Mihaela. Ma bucur ca-ti place la mine "acasa".Imi pare bine ca vrei sa te inspiri de aici.Te astept mereu cu mare placere.Te pup!

Ramona Alina. Cu mare placere ti-l ofer.Te pup!

Mia. Multumesc mult,mult pentru aprecieri.Te astept cu placere sa revii.Te pup!

Dana Cristea. Cu mare placere ti-l ofer.Pup!

Adela Zilahi. Sa te bucuri de el.Te pup!

Sara&Miki. Eu iti multumesc pentru vizitele tale si pentru sfaturile oferite.Sa te bucuri de el.Pupici!

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

TeoBucatar spunea...

iti multumesc Dia ca ai fost alaturi de mine,cu sau fara premii!Mii de pupici!

Maria spunea...

Felicitari pentru premiul primit!Si totodata sunt mandra si bucuroasa ca te-ai gandit la mine:)Il primesc cu mare bucurie:):X Pupici:x

dia spunea...

felicitari pt premiul primit! si-ti multumesc pt sustinerea ta! pupici1

DiaMar bucataria galbena spunea...

TeoBucatar. Imi place foarte mult la tine "acasa"si de aceea te voi vizita mereu.Si eu iti multumesc mult ca imi esti mereu alaturi.Te pup cu drag!

Mare Maria. Multumesc mult.Sa te bucuri de el.Pupici!

Adnia. Multumesc mult.Cu mare placere voi veni la tine mereu.Si eu iti multumesc pentru sustinere.Pup!

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

Dia multumesc pentru premiu! Il ridic cu drag. Te pup!

TuneList - Make your site Live