Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: INGHETATA CU LAPTE CONDENSAT TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 4 noiembrie 2011

INGHETATA CU LAPTE CONDENSAT


INGREDIENTE
500 ml.frisca (30%grasime)
450 g.lapte condensat  http://diamar99.blogspot.com/search/label/LAPTE%20CONDENSAT.
1 plic zahar vanilat
Frisca se mixeaza spuma.Se adauga zaharul vanilat si laptele condensat si se omogenizeaza cu o paleta.Se toarna intr-o caserola si se da la congelator 8-9 ore pana se intareste bine.Este o inghetata cremoasa,fara cristale de gheata.

Diana a vrut sa-i fac sandwich,asa ca m-am conformat.Am taiat o foaie mare de napolitana in doua bucati egale,le-am uns cu o glazura de ciocolata.Am asezat inghetata intre foi,am presat-o si apoi am dat-o la congelator.
GLAZURA DE CIOCOLATA
100 g.ciocolata amaruie(50%cacao)
50 ml.frisca lichida
1 lingura apa
Se rupe ciocolata bucatele si se pune intr-un vas la bain-marie impreuna cu frisca si apa.Se amesteca pana se topeste ciocolata.
Dupa ce s-a intarit foarte bine,am taiat-o in bucati potrivite,am decorat-o cu putina ciocolata topita,si gata inghetata.Pofta buna.










34 de comentarii:

Ioana V. spunea...

ai niste idei super, draga Dia! Felicitarile mele!!!

Dani P. spunea...

Faci si lapte condensat ? Ca sa nu mai spun, de inghetata, arata grozav, asa cu napolitana decorata, o maninci din ochi !!!

mihaela spunea...

super prezentare!week-end minunat!

Tudor Elena Cristina.... spunea...

Vreau si euuu!!!!Arata super bineeee....si mai face si cu ochiu..!!!

Unknown spunea...

foarte faina inghetata, frumos decorata(cu muuulta rabdare) ... ma apuc de facut lapte condensat ;)
Pupici

Din bucataria mea spunea...

Delicioasa si super aratoasa!!!Pup!

andrei:)) spunea...

Trebuie sa "fur" si eu ideea cu napolitane trase in ciocolata si inghetata, mmmm....

Emily spunea...

arata minunat! cred ca e mai mult decat delicioasa! :*

minoki spunea...

Foarte bine arata! Cred ca e foarte buna! Felicitari!

Alexandrina spunea...

Buna ideea ta, merita pusa in practica!

mandala spunea...

arata super bine cu ciocolata aceea in napolitane!

Dana C spunea...

Wow!!!!ce minunatie, felicitari arata super!

TeoBucatar spunea...

Pai e buna in orice anotimp si a ta e super dichisita!Pupici!

sara & Miki spunea...

Arata minunat, chiar vreau si eu. Pup!

Maria spunea...

Cum spunea si Alinitzika -ai niste idei super,draga Dia!!!!

Diana Ursache spunea...

Arata super! Recunosc ca nu sunt fan inghetata sandwish dar de la tine as gusta..si Radu al meu a dat deja comanda :P

Georgi spunea...

Super aratoasa!Felicitari!

Ramona Alina spunea...

Mmm...ce bun! ador laptele condensat, când prepar ceva dulce nu pot sã nu gust macar o lingurã:))prefer sa cumpãr, imi iasa mai ieftin la Lidl se vinde la cutii de aproape un kg.
te pup:)

Antonina Sofia Sociu spunea...

Vai ce bine arata !!! cu siguranta voi face reteta!!

Anonim spunea...

ce frumos ti-a iesit !!!! bravooo!!

coco spunea...

daci , se poate asa...cu comanda , nu ?

Micul spunea...

Super faina si buna.
Te pup si-ti doresc weekend minunat.

Marius Barbu spunea...

Oho, ce realizare interesanta! As vrea sa stiu cum se face laptele condensat, pentru ca nu e trecut in reteta. Pe vremea lui Ceasca erau niste conserve de lapte condensat chinezesti foarte bune, acum nu cred ca mai exista lapte condensat in comert. Nu stiu cum e laptele condensat de casa. Salutari!

Corina spunea...

Parca e pictata! Eu nu ma mai joc cu tine!:) Vreau inghetata!;))

Daniela Addario spunea...

Mama, ce-as minca si eu o bucatica, pacat ca mi s-a stricat aparatul de facut inghetata si pina la vara nu mai vad prin magazine sa achizionez altul... Foi de napolitane am, cumpar inghetata si fac si eu o bunaciune din asta. Arata de-mi vine sa maninc ecranul... Pupici !!! Aaa, un secret.. eu maninc inghetata mai mult iarna decit vara...

In bucatarie cu Aziz spunea...

Si eu, si eu vreauuuuuuuuu......!!pup weekend linistit!!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Alinutzika. Multumesc mult.O seara buna.

Dani. Numai in casa il fac.Ma bucur ca-ti place.O seara buna sa ai.

Mihaela. Multumesc tare mult.Week-end placut.

Tudor Elena Cristina. Cu placere te-as servi.Multumesc.O seara buna.

Andreea Elena. Multumesc mult.O seara buna sa ai.

Licuta Marin. Multumesc mult.Pupici!

Andrei. Vin la tine sa o vad.O seara buna sa ai.

Emily.Ma bucur ca-ti place.Este tare buna.O seara minunata sa ai.

Minoki.Este intr-adevar foarte buna.Multumesc.O seara buna.

Alexandrina.Imi pare bine ca-ti place si tie.O seara minunata.

Mandala.Bine ca este pe placul tau.O seara buna iti doresc.

Dana Cristea. Multumesc mult.O seara buna sa ai.

TeoBucatar. Asa este draga Teo.Ma bucur ca si tie iti place.Pupici!

Sara&Miki. Multumesc.Cu mare placere te-as servi daca s-ar putea.Pupici!

Mare Maria. Multumesc mult.O seara buna.

Diana Ursache. Pai atunci nu ai incotro si trebuie sa onorezi comanda.O seara buna sa ai.

Georgi. Multumesc mult.O seara minunata iti doresc.

Ramona Alina. Si eu mananc de cate ori fac.Te pup!

Antonia S. Multumesc mult.Spor la treaba.O seara buna sa ai.

Catkitchen. Multumesc mult.O seara buna sa ai.

Coco. Sigur ca se poate.O seara buna sa ai.

Micul. Multumesc tare mult.Pup si week-end minunat sa ai.

Marius Barbu. Ma bucur ca-ti place.Am postat reteta cu lapte condensat. Salutari.

Corina. Multumesc.Cu mare placere.O seara buna iti doresc.

Daniela. Cu mare placere te-as servi.Multumesc mult ca-ti place si tie.Pupici.

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

Maya spunea...

Superba idee! Pentru mine esti regina reginelor cînd este vorba de înghetata!

maria mihalache spunea...

Wow................cat de frumos arata si ce buna trebuie sa fie.
Zi buna si frumoasa!

DiaMar bucataria galbena spunea...

In bucatarie cu Aziz. Cu mare placere.Te pup!

Maya. Multumesc mult pentru aprecieri.O zi minunata iti doresc.

Maria Mihalache.Multumesc mult.Este foarte buna.O zi minunata.

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

Simona spunea...

Super arata! Stie Diana ce stie... si mie`mi place tare mult inghetata sandwich! Pupici

felis spunea...

Mmmmm... ce bine arata!!!!... Trebuie sa o incerc si eu... dar la vara.... La mine conteaza anotimpurile!!

Miha spunea...

Faina inghetata! ;)

DiaMar bucataria galbena spunea...

Simona. Imi pare bine ca este pe gustul tau.Te pup!

Felis. Multumesc.Este bine atunci.O zi buna sa ai.

Miha. Multumesc mult.O zi buna iti doresc.

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

TuneList - Make your site Live