Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: PRAJITURI CU VANILIE SI CIOCOLATA TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 2 noiembrie 2012

PRAJITURI CU VANILIE SI CIOCOLATA

INGREDIENTE
240 g.faina
200 ml.lapte
100 g.zahar pudra vanilat
100 g.unt
40 g.ciocolata amaruie
2 oua
1 lingurita praf de copt
1 lingurita esenta de vanilie
putina sare
Faina si praful de copt se amesteca apoi se cern.Ciocolata se taie bucatele.Untul se topeste.Galbenusurile se mixeaza cu zaharul si esenta pana se devin cremoase.Se adauga untul,laptele,faina si ciocolata,apoi se omogenizeaza.La final se adauga albusurile mixate spuma cu putina sare.Se toarna compozitia in forme.Se coc in cuptorul incins.
Pofta buna!


30 de comentarii:

mandala spunea...

Am luat o bucata pentru cafeluta de maine dimineata:)))

Stefy spunea...

iau si eu o prajitura!! o zi buna!!!

Cătău spunea...

immmm bunatatile asteaaaaa

Marius Barbu spunea...

Ma indulcesc si eu cu o prajitura de la tine! Multa sanatate iti doresc!

Biochimist la cratita spunea...

Vin si eu la o prajiturica delicioasa!
Pupici

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună draga mea,Mihaela!
Arată delicios brioșele tale,îmi iau și
eu la cafeluță una și totodată rețeta!
Un sfârșit de săptămână minunat îți doresc!
Cu mult,mult drag!
Pupicei.

mirela spunea...

Buna,bunaaaaaa!!!!

Daniela Addario spunea...


Ai facut briose micute si nu m-ai invitat ?! Hmmm, stii ca eu sint ca cei pe care-i dai afara pe usa si intra pe geam,,, ha, ha, ha... Am venit, am servit, delicioase... Te pupicesc si dispar calare pe maturoi...

coco spunea...

cu ciocolata amaruie , preferata mea !

Simona spunea...

si eu vreau una!! frumoase rau pufoseniile tale!

Adina spunea...

Arunca si la mine 4 bucati,sunt atat de atragatoare stomacului meu!:)

Adela Zilahi spunea...

Bune langa un cappuccino, combinatia excelenta! Pupici!!

Dorina spunea...

Ce bunaciuni , mi-ar placea 1-2 la cafea dimineata

Roswitha spunea...

Arata bine si la ingredientele din ele au precis si un gust super, deci trebuie sa le facem si noi. Multumesc de reteta!

Ştefania spunea...

Buna, Mihaela draga! :)
Nemaipomenit de bine arata prajiturile tale, sunt convinsa ca sunt si foarte delicioase. Sunt pe gustul meu. Eu nu prea sunt prietena cu prajiturile cremoase. Mi-ai dat o idee grozava pentru acest week-end si-ti multumesc din suflet.
Te pup si te imbratisez cu mult drag!
O noapte linistita iti doresc, Mihela draga, cu mult drag!:)

Licuta Marin spunea...

Mmm, sunt o bunatate prajiturelele tale!!Pup!

Carol spunea...

O bunatate. Nu putea lipsi ciocolata :)
Weekend placut.

Gabriela spunea...

Ce frumoase sunt!

Ramona Alina spunea...

Ce bunã companie....cu cafeaua mea:) pup

Melly spunea...

Parca sunt Madeleine! :)
Week-end placut Dia!

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

Vreau si eu una. Ar merge de minune cu cafeaua pe care o am in fata!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Mandala. Foarte bine.O zi buna!


Stefy. Foarte bine.Pupici!


Catau. Asa este,sunt tare bune!Pup!


Marius Barbu. Imi pare tare bine.O zi buna iti doresc!


Alina Vicu. Vino,te astept!Pup!


Elena. Buna,draga mea prietena!
Tare bine imi pare ca-ti sunt pe plac!
Pupici multi si calde imbratisari!
Weekend minunat iti doresc!


Mirela. Foarte buna!Pup!


Daniela. Tare nostima mai esti tu,draga mea!
Pupicei multi!


Coco. Si a mea!Pup!


Simona. Sunt pentru toti prietenii dragi!Pup!


Adina. Arata-te la fereastra,arunc si mai multe!Pup!


Adela Zilahi. Asa este,sunt grozave.Pupici!


Dorina. Ma bucur ca sunt si pe placul tau.Pup!


Roswitha. Sunt tare bune,merita incercate.
Cu mare placere!
Pup!


Stefania. Buna,draga Stefy!
Ma bucur foarte mult ca-ti sunt pe plac,si vrei sa le incerci!Spor la treaba si pofta buna iti doresc!
Pupici multi si toate cele bune!


Licuta Marin. Asa este.Pupici!


Carol. In nici un caz nu se poate acest lucru!Pup!


Gabriela. Multumesc mult.Pup!


Ramona Alina. Foarte buna!Pup!


Melly. Seamana putin!Pupici multi!


Irina. Cu mare placere si pentru tine.Pupici!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!







Truedelights spunea...

Delicioase si simplu de facut! perfecte pentru indulcit week-end-ul :)

Buburuza Bubu spunea...

Merg sa caut o vacuta sa o mulg,poate daca aduc lapte proaspat primesc si eu o bucata :) Hugs

Adina spunea...

Vezi ca sunt la fereastra ta,arunca,astept!:))

O duminica faina!

Maria spunea...

Prajiturica ta, este pe placul juniorilor mei:X! Pupici

Danutza spunea...

Ce frumusele sunt! Ma asteapta pe mine sa le degust, nu-i asa ?! :D :)

Pupici!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Truedelights. Asa este.Pupici!


Buburuza Bubu. Vino repejor si tu,inca mai sunt!Pupici!


Adina. Acum sunt gata.Pupici!


Mare Maria. Si Diana este incantata!Pup!


Danutza. Te astept cu mare drag si pe tine!Pupici!


Va multumesc pentru vizita,si va mai astept!

Oana D. spunea...

Eeeei, din astea vreau si eu, seamana cu niste gogosele! Pupici!

haine online spunea...

Arata delicios, multumesc de retete :)

TuneList - Make your site Live