Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: ZACUSCA DE CIUPERCI CU GOGOSARI TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

luni, 10 octombrie 2011

ZACUSCA DE CIUPERCI CU GOGOSARI

Tot din seria pregatirilor pentru iarna,va propun astazi alta zacusca.Sper ca nu v-am plictisit deja cu aceste retete.
INGREDIENTE
3 kg.ciuperci
1,5 kg.gogosari
500 g.morcov
500 g.ceapa
500 ml.ulei
2 capatani de usturoi
1 l.suc de rosii
5 foi de dafin
1 lingurita piper boabe
1/2 lingurita cimbru
1 lingura sare mare neiodata
Ciupercile sa spala si se pun la fiert cu multa apa rece.Cand sunt fierte se scurg si se spala inca odata,apoi se toaca la robot.Ceapa,gogosarii si morcovul se toaca la robot.Usturoiul se piseaza.Intr-o oala mare se toarna uleiul si se lasa sa se incinga,apoi se adauga ceapa,morcovul si gogosarii.Se da oala la cuptor si se lasa pana se inmoaie bine legumele.
Se adauga apoi ciupercile bine stoarse de zeama,usturoiul,sucul de rosii,cimbrul,foile de dafin,sarea si piperul.Se amesteca bine,apoi se da oala la cuptor.Cand a scazut si uleiul s-a ridicat deasupra,zacusca este gata.Borcanele se sterilizeaza la cuptor,se toarna zacusca fierbinte,si se sterilizeaza la bain-marie 40 de minute din momentul in care a inceput apa sa fiarba.Se lasa sa se raceasca bine in vas.
Este o zacusca gustoasa si consistenta.Eu am facut doua portii,deoarece mai impart si cu altii.Pofta buna.




14 comentarii:

Sanda spunea...

Tare faina zacusca in general, asta cu ciuperci in special! Ce bine ca ai facut mai multa, accept si eu un borcan... Te pup.

In bucatarie la Sidy spunea...

Daca tot ai facut doua portii...vreau si eu un borcan.
Tare fain mai arata zacusca asta si gustul e pe masura, cu siguranta.
Te tzuc Dia !

Dorina spunea...

Arata tare bine zacusta ta , fug sa-mi desfac un borcan ca mi-ai facut pofta ( nu am decat de vinete , dar e buna si aia )

mandala spunea...

dia, daca a mai ramas as vrea si eu un borcan!

Corina spunea...

Tare harnicuta esti! Bravo!

Dana C spunea...

foarte buna!!!!ma abonez si eu la un borcanel :D pupici!

Anonim spunea...

daca e cu ciuperci sigur nu o ratez ;) ... dar mai ai loc in camara sa pui atatea bunatati ? :):)

dia spunea...

zacusca de ciuperci e preferata mea! te pup!

TeoBucatar spunea...

Ciupercile le-as manca si in prajituri:)La iarna asta o sa fac si o sa dau la schimb pentru zacusca!Pupici Dia!

Simona spunea...

Arata delicios zacusaca ta! Eu o am deja in camara... traiasca mama! Te pup si spor la treaba in continuare!

Marius Barbu spunea...

Buna treaba! Nu stiam ca se poate face zacusca si cu ciuperci, acum putem incerca si noi. Imi plac in mod deosebit poza a doua cu componentele inca neamestecate si poza a patra cu dafinul si piperul. Rezultatul mi-ar place si mai mult dupa degustare dar ma descurc cu ce am pe acasa...

DiaMar bucataria galbena spunea...

Sanda. Esti din trupa mea daca-ti place.Dau si doua borcane.Te pup!

Sidy. Ma bucur ca-ti place.Si la tine trimit.Pupici!

Dorina. Multumesc.Esta grozava si cea cu vinete.Pupici!

Corina. Multumesc mult.Te pup!

Dana Cristea. Cu mare placere.Te pup!

Catkitchen. Faci parte din gasca noastra.Am si camara si pivnita(stau la curte).Te pup!

Adnia. Bun venit in clubul ciupercarilor. Pup!

TeoBucatar. Esti de-a mea atunci.S-a facut.Pupicei!

Simona. Multumesc.Foarte bine si sa-ti traiasca mama 100 de ani.Pupici!

Marius Barbu. Ma bucur ca-ti place zacusca mea.Multumesc de aprecieri.O zi minunata iti doresc.

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

sarah spunea...

o bunatate!as manca asa ceva fara oprire.dai un borcanel de pomana??pupici

DiaMar bucataria galbena spunea...

Atunci esti de la mine din gasca.Dau si mai multe.Te pup!

TuneList - Make your site Live