Blogger Widgets DiaMar-bucataria galbena: FURSECURI CU NUCA, CIOCOLATA SI SCORTISOARA TuneList - Make your site Live
,,NICI UN LUCRU IMPORTANT NU A FOST VREODATA REALIZAT FARA PASIUNE"
Georg Wilhelm Friedrich Hegel

Totalul afișărilor de pagină

luni, 19 decembrie 2011

FURSECURI CU NUCA, CIOCOLATA SI SCORTISOARA


INGREDIENTE
100 g.zahar
120 g.unt
1 ou
1/2 lingurita scortisoara macinata
1/2 lingurita de bicarbonat de sodiu
220-240 g.faina
120 g.nuci macinate
120 ciocolata amaruie
1 varf lingurita sare
Faina se amesteca bine cu bicarbonatul de sodiu,apoi se cerne.Untul moale se freaca bine cu zaharul si sarea pana devine o crema pufoasa.Se adauga oul si faina si se amesteca bine totul.La final se incorporeaza nucile,scortisoara si ciocolata taiata bucatele mici cu un cutit.Se framanta un aluat omogen,potrivit de tare.Se formeaza bilute de marime potrivita,si se aseaza in tava mare de la aragaz,pe hartie pentru copt unsa cu putin ulei.Se coc in cuptorul foarte bine incins,la foc potrivit 15-20 minute.
Se pastreaza bine intr-o cutie de tabla.La mine nu au apucat sa stea prea mult,le-a papat Diana mea draga.Sunt grozav de bune.Pofta buna.


34 de comentarii:

Livia spunea...

Cred ca sunt delicioase!

dia spunea...

super bune!

Emily spunea...

superbeeeeeee :*

Unknown spunea...

ai pregatit ceva buuun de tot!

Daniela Addario spunea...

Hmmm, se simte pina la mine mirosul de scortisoara... si daca mai au si nuca, sigur sint delicioase...

Oana spunea...

Tocmai am primit o punga cu nuci; a picat la fix aceasta reteta! Iar scortisoara este punctul meu slab :D MMmmm Yummy Pupici!

VIVIANA spunea...

Nuca, ciocolata si scortisoara, ce poate fi rau? Bravo!

Cristina spunea...

Arata bine, iar ingredientele sunt delicioase!

Maria spunea...

La cat de gustoase sunt(ciocolata,nuca,scortisoara) bine ca ai apucat sa le faci poza:))Hihihi......Pupici

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

Arata minunat fursecurile tale. Daca au nuca si ciocolata imi merg fix la inima... Delicioase!

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

cred ca Mosul a fost multumit de asemenea bunatati!

Oana D. spunea...

Bune si usor crocante! Mmm, vreau si eu cateva..

Simona spunea...

Pana vine Mosu` pot gusta eu din ele?? Imi place foarte tare combinatia de nuca, ciocolata, scortisoara. Pupici

Corina spunea...

Tare bune tre sa fie! Pup

Haplea spunea...

Frumoase si gustoase!

maria mihalache spunea...

Ce frumoas,ce bune.

Adela Zilahi spunea...

Hm ce bunatati avem noi aici! Sunt pentru mosulica sau pentru mine ?:)
Pupicei!!!

Licuta Marin spunea...

Mmm, tare mult imi plac!!!Minunate!Pup!

Anonim spunea...

Ce bine arata!!!
Cred si eu ca sunt bune la cate ingrediente delicioase ai pus....
Te pup!

Anonim spunea...

Alynusa

TeoBucatar spunea...

Nu stiu daca mosului ii trebuiesc dar pentru lapticul meu de dimineata ar fi grozave:)

miremirc spunea...

Imi place foarte mult ! :)

Marius Barbu spunea...

Excelente! Pozele sunt mereu frumoase si la obiect.

Anonim spunea...

ce super ti-au iesit !!!! Astazi ma apuc si eu de fursecuri ;)..

coco spunea...

ce minunatii se construiesc p-aci , o sa fur reteta !

DiaMar bucataria galbena spunea...

Livia. Da,sunt tare bune si aromate.O zi buna.

Adnia. Multumesc mult.O zi buna.

Emily. Multumesc mult.O zi buna sa ai.

Andreea-Elena C. Bine ca sunt pe placul tau.O zi buna sa ai.

Daniela. Sunt foarte bune sa stii.Te pup!

Oana. Sa stii ca ma bucur ca vrei sa le incerci.Spor la treaba.Pupici!

Viviana. Ai dreptate sa stii.O zi buna.

Cristina. Multumesc mult.O zi buna.

Mare Maria. Sa stii ca am rugat-o pe Diana sa mi le lase sa le fac poza macar,apoi a dat atacul.Pupici!

Irinrririna. Multumesc mult.Chiar ma bucur ca sunt pe placu tau.Poate le incerci si tu.O zi buna sa ai.

Zazuza's Gulaschsuppe. Asta am vrut,sa fie multumit.O zi buna iti doresc.

Oana D. Cu placere,cum sa nu.O zi buna.

Simona. Sigur ca poti.Pentru Mos facem altele.Pupici!

Corina. Bune,bune,bune.O zi minunata sa ai.

Haplea. Multumesc mult.O zi buna sa ai.

Maria Mihalache. Multumesc mult.O zi buna iti doresc.

Adela Zilahi. Sunt si pentru tine.Pupici!

Licuta Marin. Ma bucur sa aud asta.Multumesc.Pup!

Alynusa. Multumesc mult.Te pup!

TeoBucatar. Te servesc cu placere.Te pup!

Miremirc. Ma bucur ca sunt pe gustul tau.O zi buna.

Marius Barbu. Multumesc tare mult.O zi buna iti doresc.

Catkitchen. Multumesc mult.Spor la treaba.O zi buna.

Coco. Ma bucur ca-ti plac.Chiar ma bucur sa aud asta.O zi buna.

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

Lia Maria Grozi spunea...

Waw ce combinatie minunata si ti-au iesit asa frumusele ! Minunate !!!
pupici

Maya spunea...

Ce rumusele sînt fursecurile!

Maya spunea...

frumusele! Dar na, de pofta manînc litere! :D

DiaMar bucataria galbena spunea...

Lia. Ma bucur ca-ti plac.Te pup!

Maya. Multumesc mult.Te servesc,dar doar virtual. O zi buna sa ai.

Va multumesc de vizita,si va mai astept.

Dana C spunea...

mmm ce aroma minunata si ce bine arata!!!!pup :*

langmina spunea...

Wauuuu,ce tentante!!!!Imi ploua in gura de pofta!!!
Iti doresc o seara frumoasa!!!

Gabriela spunea...

Vai, peste ce bunatate de fursecuri am dat aici! Arata f. bine!

Liliana spunea...

La multi ani Mihaela si sanatate multa. Esti fantastica, sensibila si reusesti sa surprinzi esentele profunde. Sunt impresionata de blogul tau si te voi urmari mereu.Pacat ca te-am descoperit asa tarziu, dar sper sa recopar tot ce am pierdut.

TuneList - Make your site Live